Gå til innhold

Hjelp! Hva er galt med Explorer, msn, osv?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Får ikke Internet Explorer, msn eller den reklameboksen til icq til å virke. Det kommer bare "finner ikke server" opp. På msn får jeg feilmelding opp når jeg prøver å logge på.

Har prøvd å slette cookies, midlertidige filer, etc, men ingenting hjelper. Hva kan det være??? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en standard åpningsside i IE? I så fall, sjekk om du kommer inn på andre sider. (www.vg.no / www.cnn.com) Kanskje det er noe galt med den siden du prøver å nå? Det ser jo ut til at du kommer inn på KG. Men da sitter du kanskje på en annen maskin? Sjekk om du faktisk er koblet til nettverket. Hvis ingen ting fungerer ut, så er det kanksje nett-tilkoblingen det er noe galt med.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar :)

Har prøvd å åpne andre sider, men ingenting funker. Jeg kommer inn på kg fordi jeg bruker opera akkurat nå. Men det rare er at det ser ut som om alt som er relatert til internet explorer/microsoft ikke virker. T.o.m. når jeg prøver å åpne msn messenger står det at passordet eller nicket er feil (det er riktig), t.o.m. de "normale" sidene i kaaza får samme feilmelding (finner ikke server). Har aldri opplevd noe sånt. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...