AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Funnet en superfin kjole jeg fikk lyst på, men ville bare høre om noen hadde erfaringer?
Anglofil Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Jeg kjøpte brudekjolen min over eBay og veldig fornøyd med det. Kostet meg 1000 kr inkl. frakt. Mvh Yvonne
Aramee Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har kjøpt en nydelig kjole på Ebay (selger foreverlove2010 eller noe sånt), og kjolen er like fantastisk som jeg hadde forestilt meg! Kjøpte en reservekjole fra en annen selger og den var ikke like fin, tynt stoff, ikke foring og en kritthvit farge enda annonsen sa ivory. Anfefaler å sjekke tilbakemeldinger og slikt før du kjøper
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Har kjøpt kjole (ikke brudekjole men de selger det også) fra lightinthebox.com og har vært veldig fornøyd. De syr etter mål om du ønsker og har mange valgmuligheter når det kommer til farger
ssecret Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Du kan finne folk som syr brudekjoler på ebay, fra Kina for eksempel. Da sender du bilde av den kjolen du vil ha + målene dine, og da får du drømmekjolen til 1000 kr. Ei jeg kjenner gjorde dette for et par år siden, og hennes kjole var helt lik bildet, nydelig på og den så svindyr ut. Det er jo en sjanse og ta, men man taper jo uansett ikke så mye på det hvis det ikke funker så alikevel!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Har kjøpt kjole (ikke brudekjole men de selger det også) fra lightinthebox.com og har vært veldig fornøyd. De syr etter mål om du ønsker og har mange valgmuligheter når det kommer til farger googlet de, og fant en nettside full av klager......av typen veldig, veldig dårlig omtale, ikke bare noen småtilfeller av for sen sending etc.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå