shnuska Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Sitter her å venter på at legekontoret skal åpne.. Åpner ikke før ni,20 min igjen,å de går grusomt sent.. Har en liten gutt som ligger ved siden av meg,kokende varm,hatt feber i to dager. Men det som bekymrer meg er at han puster så tungt. Han får jo puste,men må anstrenge seg veldig virker det som.. Er det normalt når man har feber,eller hva kan det være? Ellers er han bare helt slapp,rød,og glo varm.. Drikke masse da,og det er jo bra.. Måtte bare få ut litt bekymring mens jeg venter på at legen skal åpne
Caramba Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Nå åpner legen snart, så da får du svar. Mine unger kan virke forferdelig syke når de har høy feber, som regel er det ikke farlig, men det er veldig greit å gå til legen. Lykke til.
shnuska Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Alt gikk bra med barnet og hun er litt bedre nå. Skal tilbake igjen til legen om hun ikke er kvitt feberen i morgen. Endret 28. juni 2011 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Skrevet 27. juni 2011 Hun faktisk .. Mente såklart hAn Hahaha... fort gjort God bedring til lilleGUTT :kgbaby:
Kråkesaks Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå