AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Saken er den at jeg er en jente som bruker 42 i sko, men finner aldri sko i min størrelse... Jeg liker å pynte meg så sko med hel og støvletter (med og uten hel) er noe jeg er på jakt etter, men selvfølgelig stopper skoene med 41. De eneste skoene jeg finner i min størrelse sandaler og sko min bestemor ville brukt. Hjelp, anyone? Nettsider som shipper til Norge og tips til butikker mottas gjerne!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 http://www.storesko.info/ Takk, men fant nok ikke noe som var meg.. Noen andre?
Shinana Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Jeg bruker str 41, og av og til også str 42 i sko og støvletter. Har handlet på Ebay i mange år, og er veldig fornøyd med det. Mulig du må lete litt, men der er bra utvalg. Sjekket på ebay.de akkurat nå, og fikk over 2600 treff på damesko i str 42. På langt nær alt er pent etter min smak, men inn i mellom kan du finne det du leter etter.
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Men er det egentlig så lurt å kjøpe sko over nett,- uprøvd? Alle føtter er forskjellige, og selv om skoen ser stilig ut på bildet, kan det være helt feil når en har den på sin egen fot. Noen som har gjort seg tanker om dette, og kanskje bestilt og så passer det ikke/liker ikke det en har kjøpt?
Shinana Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 Men er det egentlig så lurt å kjøpe sko over nett,- uprøvd? Alle føtter er forskjellige, og selv om skoen ser stilig ut på bildet, kan det være helt feil når en har den på sin egen fot. Noen som har gjort seg tanker om dette, og kanskje bestilt og så passer det ikke/liker ikke det en har kjøpt? Du har vel litt rett i det, men jammen har jeg opplevd å prøve sko i butikken også, og deretter kjøpt dem. Så har det endt med at de har stått i skapet hjemme, ubrukte. Feilkjøp altså.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har ikke engang tenkt på ebay, haha. Tusen takk! Forhåpentligvis finner jeg noe der
Gjest NozMonster Skrevet 30. juni 2011 #9 Skrevet 30. juni 2011 hvilken størrelse bruker du ts? jeg har en venninne som bruker 42,og hun finner sko på bianco og slike "vanlige"butikker..
Tonka Skrevet 30. juni 2011 #10 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Men er det egentlig så lurt å kjøpe sko over nett,- uprøvd? Alle føtter er forskjellige, og selv om skoen ser stilig ut på bildet, kan det være helt feil når en har den på sin egen fot. Noen som har gjort seg tanker om dette, og kanskje bestilt og så passer det ikke/liker ikke det en har kjøpt? Man har jo bytterett - og nettet tilbyr et hav av muligheter til å finne de perfekte skoene. TS, Duo selger sko og støvler opp til størrelse 43, og i flere forskjellige bredder på såle og vidde på støvelskaftet. Jeg har små og smale føtter, derfor oppdaget jeg Duo for flere år siden. Det varierer hvor mye fint de har, men de banker Store Sko ned i støvelskaftet. Synes jeg da. Endret 30. juni 2011 av Tonka
ElaineBenes Skrevet 30. juni 2011 #11 Skrevet 30. juni 2011 Høst - og vintervarene kommer inn i butikkene nå etter salget, så kom deg i butikken kjapt. Om butikken har tatt inn noen modeller opptil 42, blir de også utsolgt rimelig kjapt. Kanskje litt rart å se etter varme sko mens det ennå er varmt, men sånn er det dessverre.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #12 Skrevet 2. juli 2011 DNA, BIANCO, skoringen, Økonomisko, alle de her jeg bor selger kvinnesko opptil str 42/43, det ser jeg ofte. DNA har store størrelser i de fleste modellene her, det synes jeg er flott slik at alle kan få kjøpt seg sko. Jeg bor i gokk på vestlandet, så kan de finnes her, kan de finnes over alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå