AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Vil helst leilighet. nært strand. så lenge det er nært lokalt sentrum trenger ikke det være så nært det største sentrumen. Helst med frukost. og hadde ikke jort noe om det var matbutikk på hotellet/leilighet.. skal vær basseng og helst pub. Har lett litt, men var ikke lett.. noen som har noen hotell/leiligheter der de kan anbefale? vi er et par og reiser uke 29
Gjest Thessie! Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Vil helst leilighet. nært strand. så lenge det er nært lokalt sentrum trenger ikke det være så nært det største sentrumen. Helst med frukost. og hadde ikke jort noe om det var matbutikk på hotellet/leilighet.. skal vær basseng og helst pub. Har lett litt, men var ikke lett.. noen som har noen hotell/leiligheter der de kan anbefale? vi er et par og reiser uke 29 Villa moonflower er et veldig fint hotell. Jeg likte meg der utrolig godt, og det er nok det hotellet i syden jeg har trivdes best på! Men det ligger et lite stykke unna stranden, så hotellet har busser som går fram og tilbake, men de går ikke så veldig ofte. Men ellers så er det lett og billig å ta taxi, da det alltid stod en utenfor. (Dette var for et par år siden, så er ikke 100% sikker på om de fortsatt har denne buss-ordningen) Ellers så passer det til alle de andre kravene. Men det er en del barn der da, vet ikke hva dere synes om det
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Villa moonflower er et veldig fint hotell. Jeg likte meg der utrolig godt, og det er nok det hotellet i syden jeg har trivdes best på! Men det ligger et lite stykke unna stranden, så hotellet har busser som går fram og tilbake, men de går ikke så veldig ofte. Men ellers så er det lett og billig å ta taxi, da det alltid stod en utenfor. (Dette var for et par år siden, så er ikke 100% sikker på om de fortsatt har denne buss-ordningen) Ellers så passer det til alle de andre kravene. Men det er en del barn der da, vet ikke hva dere synes om det tusen takk for svar skal sjekke det opp. vil helst ha gåavstand til strand, men kansje kansje barn er helt i orden. skal ikke på fylletur uansett men skrikende lekende barn hele dagene er kansje ikke helt det vi er ute etter hehe
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Tac Cleo Apart Hotel kanskje? http://www.alpharooms.com/tac_cleo_apart_in_alanya.aspx http://www.alanya.tv/en/CleoApartHotel/ Romslige 2 og 3-roms leiligheter med balkong og aircondition. Frokost ved resepsjonen i 1. etasje, eget privat svømmebaseng, bar og matbutikk på hjørnet i samme bygg. 3 minutter gange til cleopatra-stranden, og like langt til flere restauranter, shopping, m.m. Bodde der i 14 dager for ett par år siden, og det var midt i blinken for oss. Kort vei til det meste, og relativt rolig på natten.
Angelheart2 Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Vi har reist til Alanya i flere år nå og har prøvd en rekke forskjellige hotell. Et vi kan anbefale er Hotel Caligo. Dette ligger rett ved Kleopatra-stranden og veldig sentralt med butikker og restauranter "rett rundt hjørnet". Dette er et hotell med leiligheter, men man kan også spise i restauranten på hotellet. Det er også en liten butikk i første etasje som selger ferske brød hver morgen samt et lite utvalg andre dagligvarer. Hotellet har et lite badebasseng + bar, men er ikke noe typisk feste-hotell. Vi har vært der både med og uten barn og trives like godt med begge deler. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå