Gjest Brunost Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/1918 Dette må vel være smart å kjøpe hvis man vil sjekke om St. Tropez er bra eller ikke? Alt jeg trenger er vel i denne pakken? Er de bittesmå? (er ikke så flink med det ml greiene..
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 er det engelske pund det regnes i forresten? Ligger den på ca 12 NOK nå?
Gjest Étoile Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 De er ganske små ja. Jeg ville heller kjøpt en full-size selvbruningslotion eller mousse, du kan bruke den bodylotionen og peelingen du bruker til vanlig. Det stemmer at kursen på GBP ligger på ca 12 NOK.
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Takk for tipset Etoile! http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...t/View/1912&2D1 Det står jo at den er så mørk at man kan skjule strekkmerker osv og at man kan blande den ut med fuktighetskrem fra samme merket for å oppnå ønsket farge.. Jeg er veldig lys i huden (og har ikke lyst til å bli så brun) så regner med at jeg må blande.. Tror du det går ann å blande den ut med en fuktighetskrem man har selv da? Hvor skal jeg blande det ut, i en bolle el? Synes det hørtes litt komplisert ut jeg. Sikkert vanskelig å vite hvor mye fukt.krem man skal bruke osv.
Gjest Étoile Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Hvis du smører inn hele deg med fuktighetskrem først, og deretter tar på selvbruning tviler jeg på at det blir for mørkt. Har selv moussen fra St. Tropez, den gir god farge, men jeg pleier å ta på to ganger før jeg er fornøyd. Vanlig fuktighetskrem er greit, du trenger ikke bodylotionen fra St. Tropez. Hvis du allikevel vil blande den for å få det lysere ville jeg tatt halvparten hver fuktighetskrem og selvbruning. Husk forresten å bruke handsker når du tar på selvbruningskrem, det er kjempevaskelig å skrubbe bort fra hendene etterpå, og det er ikke pent med orange håndflater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå