Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Hva forteller deg i såfall at han er det? List opp!
Gjest Nefertiti Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Jeg har funnet den rette. Grunnen til at jeg vet det er at jeg elsker han, jeg ønsker meg en fremtid med han, jeg vil han skal være far til mine barn, jeg ønsker å våkne opp med han hver dag resten av mitt liv, jeg ønsker å kjøpe hus med han, osv. Jeg er bare helt sikker. Det fine er at han er og sikker :D
Gjest Fighter Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Hva forteller deg i såfall at han er det? List opp! Fordi han stemmer med alt jeg vil ha i en mann. Da tenker jeg både med fornuften og følelesen.
Gjest Lea Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Ja, det har jeg. Grunnen til at jeg vet dette, er at vi faktisk klarer å løse problemer sammen og holder ut med hverandre. Han er med i fremtidsplanene mine og jeg vet at jeg vil prøve alt før et evt. samlivsbrudd. Dette er nok for meg!
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Kjemien stemmer ett hundre prosent, både fysisk og psykisk. Vi ble bare trukket mot hverandre som to magneter......... Og jeg stoler fullt og helt på han selv om jeg kun har kjent han noen få måneder. Han føler det samme, har stor tillit til meg. Vi har ikke opplevd noe lignende noen av oss. Og uansett hva som kommer til å skje, så vil vi alltid ha kontakt med hverandre. Jeg har nok funnet meg en venn og elsker for livet..uansett! Jeg har hørt ordet SJELEFRENDE,,,lurer på om det kan passe på oss to!!!!!!! Og vet dere, like barn leker faktisk best! Vi er de aller beste venner, sexen er et fyrverkeri, og kjærligheten vår inneholder masse glede og varme! jeg kjenner meg så godt igjen i han, og han sier akkurat det samme til meg. Vi forstår hverandre så godt, og alt er så riktig, deilig og naturlig med han! Jeg er overbevist om at det er en mening med at han og jeg har truffet hverandre. Vi har så mye å gi hverandre, på så mange måter, og både på holdninger, mål og personlighet er det full klaff. DETTE opplever man bare en gang i livet. Jeg nyter det mens jeg har det. Han er et maskulint jordtegn, og jeg er et feminint vanntegn, så det er fruktbart som bare det. Ønsker andre det samme som jeg opplever nå, for det gir litt av en opptur her i livet. Jeg har virkelig fått tilbake troen på kjærligheten. Og vi vet begge to at uansett hvordan dette ender, så vil vi alltid stå hverandre nær. :kysse: Både psykisk og fysisk.........
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Kjemien stemmer ett hundre prosent, både fysisk og psykisk. Vi ble bare trukket mot hverandre som to magneter......... Og jeg stoler fullt og helt på han selv om jeg kun har kjent han noen få måneder. Han føler det samme, har stor tillit til meg. Vi har ikke opplevd noe lignende noen av oss. Og uansett hva som kommer til å skje, så vil vi alltid ha kontakt med hverandre. Jeg har nok funnet meg en venn og elsker for livet..uansett! Jeg har hørt ordet SJELEFRENDE,,,lurer på om det kan passe på oss to!!!!!!! Og vet dere, like barn leker faktisk best! Vi er de aller beste venner, sexen er et fyrverkeri, og kjærligheten vår inneholder masse glede og varme! jeg kjenner meg så godt igjen i han, og han sier akkurat det samme til meg. Vi forstår hverandre så godt, og alt er så riktig, deilig og naturlig med han! Jeg er overbevist om at det er en mening med at han og jeg har truffet hverandre. Vi har så mye å gi hverandre, på så mange måter, og både på holdninger, mål og personlighet er det full klaff. DETTE opplever man bare en gang i livet. Jeg nyter det mens jeg har det. Han er et maskulint jordtegn, og jeg er et feminint vanntegn, så det er fruktbart som bare det. Ønsker andre det samme som jeg opplever nå, for det gir litt av en opptur her i livet. Jeg har virkelig fått tilbake troen på kjærligheten. Og vi vet begge to at uansett hvordan dette ender, så vil vi alltid stå hverandre nær. :kysse: Både psykisk og fysisk......... Vet du, det var AKKURAT som om jeg skulle ha sagt det selv! :D Det passet på en prikk. Forskjellen er vel at han er skorpion og jeg kreps... *ler* Jeg vet at han er den rette, bare av den grunn at det føles rett. Gikk igjennom så mye for å få han, i en tid hvor jeg hadde et helvete med han som nå er eksen min. Ting har bare falt på plass som brikker i et puslespill etter at jeg ble sammen med min kjære nå. Livet blir bedre og bedre for hver dag som går. Jeg blir bare mer og mer forelsket :oops: Masse klisj - hadde aldri trodd jeg skulle få oppleve å prate slik
Cupcake Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Å ja! Han er den rette! Merket det ganske tidlig også. Vi er ganske like. "Soulmates" kan man vel kalle det. Jeg elsker han over alt på jord! Vi har vært sammen i snart 3 år (samboere omtrent like lenge), og vi har aldri kranglet. Vi passer bare så utrolig godt sammen, kan ikke tenke meg å leve sammen med noen andre!
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Hei Caliente... :D Ja, jeg skriver under på at dette er vidunderlig. Jeg er også kreps, som deg. Men min utvalgte er tyr. En deilig, maskulin og sensuell mann....... Jeg har aldri følt det på denne måten før, ikke han heller. Det er som om vi allerede hadde et bånd da vi traff hverandre første gang. Han klarte ikke å slippe meg med øynene, og alt jeg kunne tenke på var å kysse han. Og da vi gjorde det, var det som en stor ladning med positiv energi som ble utløst.....Vi kom bare ikke utenom hverandre.....kontakten mellom oss er helt karismatisk. Jeg har lest litt i det siste, OG stjernene sier dette er en veldig positiv forbindelse, både med hensyn til den vestlige astrologien, ascendantene våre, og den kinesiske astrologien. A match made in heaven......... Så uansett hva som skjer videre, så vil han alltid eie en del av mitt hjerte..det vet jeg! Han sier det samme. Kos deg du også Caliente. Dette fortjener vi! Håper dette varer for oss begge to!!!!!!!!!!!!!!
Diva Skrevet 16. november 2003 #9 Skrevet 16. november 2003 Ja, det har jeg. Grunnen til at jeg vet dette, er at vi faktisk klarer å løse problemer sammen og holder ut med hverandre. Han er med i fremtidsplanene mine og jeg vet at jeg vil prøve alt før et evt. samlivsbrudd. Dette er nok for meg! Akkurat som jeg selv ville sagt det! Kan presisere at vi er fryktelig glade i hverandre, og har det morro sammen. Vi støtter hverandre i alt og vi har en god kjemi. Jeg tror og håper at det vil fortsette sånn
Julie Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 Jepp. Kan selvfølgelig aldri forutsi hva fremtida vil bringe, men jeg tror og håper at det blir oss resten av livet også. Han kjenner meg ut og inn og omvendt. Høres sikkert klisjeaktig ut, men jeg har aldri følt for noen andre som jeg gjør for ham Han gjør meg til et bedre menneske på alle måter.
Orthia Skrevet 16. november 2003 #11 Skrevet 16. november 2003 Det er vel ikke bare snakk om å finne den rette, men også å være den rette?
Gjest Zalomine Skrevet 17. november 2003 #12 Skrevet 17. november 2003 Det har du rett i, men han er den rette for meg, og jeg er den rette for ham. Vi bare VISSTE at det var rett, det føltes slik rett og slett. Han er den jeg vil dele livet med, og han føler det samme. Og denne fantastiske fyren som jeg virkelig ønkser å dele livet med, han er MIN!
Ursula Skrevet 17. november 2003 #13 Skrevet 17. november 2003 Jeg tror ikke på "den eneste rette", jeg tror det er flere man kan passe sammen med, men jeg vil dele livet mitt med han og han inngår i mine fremtidsplaner, rett og slett foredi jeg er forferdelig glad i han og vi har det kjempefint sammen.
Gjest Kane Skrevet 17. november 2003 #14 Skrevet 17. november 2003 Siden jeg ikke kunne se for meg et liv uten ham må han vel være den rette :D tross alle våre feil og mangler....
Gjest Nuske77 Skrevet 18. november 2003 #15 Skrevet 18. november 2003 Magefølelsen min sier at jeg har funnet den rette. Jeg har vanskelig for å sette ord på det, men det er bare en spesiell følelse i hele kroppen, mer intens og dypere enn forelskelsen. Tror man har funnet den rette når du ser at kjærestens positive sider overskygger de negative og gjør at en "glemmer" dem. Men livet er uforutsigbart og vi har jo ingen garantier.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #16 Skrevet 18. november 2003 Jeg har funnet den rette fordi: - jeg aldri i mitt liv har verket eller lengtet sånn etter noen - han får det til å boble i meg hver gang jeg tenker på han - han respekterer meg og lar meg beholde min egen identitet - han har ingen ønsker om å forandre meg - han er verdens snilleste - han behandler meg slik jeg vil bli behandlet - han får meg til å ønske at jeg kunne gi han hele verden - han bringer frem det beste i meg - jeg ønsker han bare alt det beste - han er verdens beste - vi utfylle hverandre - han elsker meg, og.... - jeg elsker han Ronja_80
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 19. november 2003 #17 Skrevet 19. november 2003 Vi er rette for hverandre, fordi vi begge føler det samme... at det bare er rett. Ingenting har noengang vært i nærheten av hva det er denne gangen! Jeg vet at det er riktig: 1 Jeg elsker han, og jeg får det samme tilbake; respekt, ærlighet, godhet, beundring og forståelse 2 Vi har de samme målene i livet 3 Jeg verker etter han når han ikke er der. Føler meg fullstendig ufullstendig..eller noe i den dur... 4 Hvis det ikke er han, kan det heller ikke være noen annen. Vi har et veldig sterkt bånd som bare har vokst for hver eneste dag. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ødelegges..Naiv? Kanskje, men slik er det 5 Ting kan skjære seg, men jeg vet det vil ordne seg igjen, helt sikkert 6 Bra sex, fantastisk
Nøste Skrevet 20. november 2003 #18 Skrevet 20. november 2003 Jeg er bestemt på at jeg har funnet den rette har vært gift noen år nå , vi er stort sett like , Vi prater stadig om fremtiden å håper at vi kan leve lykkelig resten av livet .
jente|20 Skrevet 7. desember 2003 #19 Skrevet 7. desember 2003 JA!! vi har vært gode venner i 4 år, og ingen kjenner meg så godt som han gjør =) jeg var i et 2 år langt forhold som ikke var så bra, og skjønte etter den tida at det var han jeg egentlig ville ha.. det sa pang første gang vi så hverandre, og det ble happy ending til slutt =) vi er så forskjellige, men så perfekt sammen, og for første gang så føler jeg meg lykkelig og komplett =)
la Flaca Skrevet 7. desember 2003 #20 Skrevet 7. desember 2003 Alt stemmer, blir bare mer og mer forelska, og til sommeren gifter vi oss. Vi er verdens heldigste! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå