meg525 Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hei Vet dere om noen butikker/nettbutikker i Norge som selger sånne lamper? Takk for hjelpen! Lampe
Gjest Rosea Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Hvis du googler advokatlampe, finner du sikkert en butikk som selger en slik lampe. Jeg fant en norsk nettbutikk med en lignende lampe: http://www.lampetorget.no/produkter/arbeidslamper/lgs-bankers-221722.aspx
Azalea Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Hei Vet dere om noen butikker/nettbutikker i Norge som selger sånne lamper? Takk for hjelpen! Lampe Har sett slike på lampehuset, tror jeg det var.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Vi har nettopp fått inn slike på Lampehuset. Den heter "Amerika". Ser den ikke ligger inne på nettbutikken, men de skal ha den i enkelte butikker, så ring til din lokale Lampehuset butikk og spør.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Denne lampen kalles også Banklampe, søk på dette, så finner du nok mange norske butikker som fører dette. Jeg vet at flere av de store leverandørene har disse med grønt glass, og har også sett noen som har med hvitt glass. Dette minner meg på at jeg har en selv på loftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå