Nancy Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hei! Er det noen som har prøvd dette? http://www.hudoghar.no/index.asp?action=behandlinger&behandlingerId=46 Det finnes både for hjemmebehandling og på klinikk. Jeg har tatt flere laserbehandlinger og i følge hud og hår klinikken er dette et utfyllende produkt siden laser ikke tar tynne hår/dun.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Dette lurer jeg også på. På en salong jeg leste på nettopp oppfatter jeg det slik at dette er sidestilt med annen type permanent hårfjerning, slik som laser. Men at fordelen her er at det ikke er smertefullt og at det er MYE rimeligere. Er det for godt til å være sant? Hvordan erfaring har du med laser forresten?
LunaLuna Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Dette lurer jeg også på. På en salong jeg leste på nettopp oppfatter jeg det slik at dette er sidestilt med annen type permanent hårfjerning, slik som laser. Men at fordelen her er at det ikke er smertefullt og at det er MYE rimeligere. Er det for godt til å være sant? Hvordan erfaring har du med laser forresten?
LunaLuna Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har tatt denne behandlingen ca 7-8 ganger nå for å fjærne lyse hår i ansiktet. Har ikke fått noe redusert hårvekst, kanskje heller litt grovere hår, så ja, dette var for godt til å være sant. Har tenkt til å fortsette til jeg har gjort det 12 ganger for å se om det gjør noen forskjell, men jeg angrer på at jeg har brukt så mye penger på det.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Jeg prøver å dytte denne tråden, selv om den er veldig gammel. Er det noen som har testa dette og kan si noe om resultatet? Jeg er sterkt plaget av hårvekst i ansiktet, men siden det kun er lyse hår funker ikke laser. Hårene er såpass lange at de syns godt selv om de er lyse, og ved voksing vokser de ut til samme lengde etter maks to dager. Hadde derfor vært greit om dette funket. Anonymkode: 2182e...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå