Gå til innhold

Når en date sier at han "liker å kose"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører ofte gutter/menn som beskriver seg selv som "kosegutt" og at de "liker å kose".

Men hva menes vanligvis med dette.Er "kos" synonymt med "sex"?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han liker å sitte foran tv'en med deg en kveld og se på en hyggelig film og ha en riktig kos kveld sammen med deg. Da koser dere dere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han er litt femi, og er litt creepy.

Hvis han i tillegg beskriver seg selv som kose'bamse' betyr det at han er borderline homo.

Sannsynligvis er han en halvfeit og dvask latsabb som liker best å spise potetgull og ikke gjøre stort ut av dagen.

• Liker 8
Skrevet

Er "kos" synonymt med "sex"?

Sannsynligvis, ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller bare en som er litt glad i å være nær den man er sammen med ;)

Jeg er en skikkelig kosejente ihvertfall, og sitter ikke akkurat i andre enden av sofaen når kjæresten min er her ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han er glad i hjemmekos. Slik som en kveld i sofakroken med deg, en flaske vin og kanskje en god film.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Kos som i at de tror alle jenter elsker å prate prate og stryke og klemme på hverandre lenge før og lenge etter sexen, og kosing uten sex.

Men ikke alle jenter er sånn, så er teit å si :P

Skrevet

Kosegutt dvs. tøffelhelt

AnonymBruker
Skrevet

Kosegutt dvs. tøffelhelt

:sprettoy:

Skrevet

Eller bare en som er litt glad i å være nær den man er sammen med ;)

Jeg er en skikkelig kosejente ihvertfall, og sitter ikke akkurat i andre enden av sofaen når kjæresten min er her ;)

Ja, men du er altså jente.

Veldig mange mannfolk er ikke noe interessert i å (bare) kose.

Skrevet

Haha.. det sa en ONS av meg også. Mens vi lå i senga. "Jeg er veldig kosete av meg, jeg" - mens han ville gjøre det igjen og igjen og igjen. Kose = sex.

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

jeg tolker det som at han er glad i fysisk kontakt,alt fra sex til klem og kyss.

jeg får helt klaustrofobi når menn sier slikt :spy: Kanskje derfor jeg er singel :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Kosegutt = Impotent tøffelhelt

AnonymBruker
Skrevet

Kosegutt = Impotent tøffelhelt

Jepp. Ekte menn er bolere! ;)

Gjest Cecilia Lind
Skrevet

Jeg tolker det også slik at dette er en mann som liker fysisk kontakt. Både sex, sofakos, klining, håndhålding og ymse. Ikke noen deal-breaker hos meg, om mannen ytrer også andre behov og ønsker. :)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er tidvis en skikkelig kosekatt, og elsker å puske/stryke på kjæresten min. I tillegg kan det være godt å krabbe seg sammen til en ball og bli strøket i håret.

Kos = kos.

Skrevet

Tipper det betyr at han for eksempel liker å ligge i fanget og bli strøket i håret, å stille seg bak deg og gi deg en klem når du pusser tenner, å løfte deg opp å klemme deg nå og da om dagen, rett og slett at han liker kroppslig nærhet.

Skrevet

De fleste liker å bli strøket igjennom håret fordi det er veldig mange nerveceller i hodebunnen. Denne aktiviteten er samtidig med på å skape et bånd mellom individene.

Men har noen tenkt på hvorfor det er slik?

Noen forskere har visstnok gjort det, og funnet ut at dette er noe som henger igjen fra den tiden da det var nødvendig å avluse hverandre :ler:

Romantisk? ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...