Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rosea
Skrevet (endret)

Hei!

Er det noen som jobber som flyvertinner her? Jeg har nettopp søkt på jobb som flyvertinne, og jeg tenker på jobben med skrekkblandet fryd, og har derfor noen spørsmål:

Kan man fint kombinere jobben som flyvertinne med mammarollen? Jeg har to barnehagebarn og er gift. Besteforeldrene er engasjerte, bor i nærheten og kan steppe inn ved behov.

Hvordan er arbeidstidene? Jeg har hørt fire dager på og fem dager fri. Stemmer det? Og er det sånn at jeg må regne med å overnatte borte i fire dager, eller kan jeg reise hjem etter endt arbeidsdag.

Lønn? Hva ligger begynnerlønna på?

Jeg har forstått det sånn at man kurses innad i flyselskapet. Får man full lønn i kursperioden?

Jeg forstår også han man må ha god helse for å jobbe som flyvertinne. Min helse er god, men jeg har astma og allergi. Jeg har hatt astma og allergi hele livet, og det plager meg ikke i hverdagen. Kan jeg se langt etter flyvertinnejobben med astma?

Jeg blir veldig glad for svar!

Endret av Rosea
Videoannonse
Annonse
Gjest Rosea
Skrevet

Dytter opp denne i kveld i håp om å få svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og vil vite mer om dette! :sjenert:

Skrevet

Jeg og vil vite mer om dette! :sjenert:

Jeg og!

AnonymBruker
Skrevet

TS: Hva sier mannen din til dette?

Gjest Rosea
Skrevet (endret)

TS: Hva sier mannen din til dette?

Han sier at det er flott at jeg søker en jobb jeg ønsker meg.

Har du noen erfaringer, siden du spør?

Endret av Rosea
  • 2 uker senere...
Gjest shirleys-secret
Skrevet

Dette lurer jeg også på:)

Blir det forresten et problem dersom jeg har tatovering på leggen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du vil bli godkjent som flyvertinne med dine helseproblemer.

Flyvertinner skal ha plettfri helse, og det er jo forståelig. Et astmaanfall i luften ville kunne være potensielt veldig farlig, og ikke noe man ønsker at flyvertinnene skal kunne rammes av.

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på:)