AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hvor mange millimeter har han på toppen og på sidene? (sånn ca) Jeg har nemlig lyst på en slik sveis
Gjest NozMonster Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 på en eller annen merkelig måte, synes jeg at han der var vanvitttig kjekk! ta med deg dette bildet til frisøren du, så sier du bare at du vil ha lik sveis ser ut som det er 1 cm rundt issen, og 5 mm på sidene kanskjeeeem?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 på en eller annen merkelig måte, synes jeg at han der var vanvitttig kjekk! ta med deg dette bildet til frisøren du, så sier du bare at du vil ha lik sveis ser ut som det er 1 cm rundt issen, og 5 mm på sidene kanskjeeeem? hehe, kjekk han der ja Planen er å klippe en slik sveis selv, slik at jeg slipper å gå til frisøren hele tiden.
Gjest NozMonster Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 aaah..hva med å gå til frisøren første gang? så heller vedlike holde det selv? ....fikk lyst på sånn sveis selv jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå