Dobbeltseng Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Kan man laste ned dette på nettet trygt og gratis?
Dobbeltseng Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2011 Ikke på lovlig vis, tror jeg... Har du sjekka Steam? Søkte, fant det ikke der.. Om jeg nå kjøper det i stedet, hvilket av dem burde jeg kjøpt da?
Gjest Applecore Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Søkte, fant det ikke der.. Om jeg nå kjøper det i stedet, hvilket av dem burde jeg kjøpt da? Age of Kings (toeren) er helt klart det beste, og det koster nok veldig lite, siden det er såpass gammelt. Age of Mythology er ganske moro det og. AoE 3, som er det nyeste, var en liten skuffelse. Men det er underholdende nok til at jeg har brukt en del timer på det.
Dobbeltseng Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2011 Age of Kings (toeren) er helt klart det beste, og det koster nok veldig lite, siden det er såpass gammelt. Age of Mythology er ganske moro det og. AoE 3, som er det nyeste, var en liten skuffelse. Men det er underholdende nok til at jeg har brukt en del timer på det. Har spilt AOM, og eneren/toeren(?) for lenge siden! Synes begge de var kjekke Noen steder hvor jeg vil få kjøpt dem billig på nettet?
Gjest Armule Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har kun spilt Mythology. Fant en billig pakke på amazon: http://www.amazon.com/Age-Empires-Collectors-Limited-Pc/dp/B000J18SR2/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1309114790&sr=1-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå