AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Skikkelig dumt spørsmål, men hvor selges det gassgriller? Den jeg har er avgått med døden, så jeg tenkte å kjøpe ny, men har ingen anelse hvor jeg skal gå å se. Den jeg hadde har jeg arvet, så aner ikke hvor den kom fra heller. Føler meg litt dum som ikke vet dette, og google søk ga meg bare nettbutikker og hjemmesidene til Weber, Landmann osv.. Jeg vil jo i butikk hvor de har litt forksjellig. Tar denne anonym jeg.. føler meg litt teit!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Byggvarebutikker som Maxbo, Plantasjen og sikkert andre hagesenter også.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Plantasjen har et stort utvalg. Det samme har Jernia butikker.
Henkie Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Plantasjen har for tiden Weber med 2 brennere til 2990 og 3 brennere til 3990. Gode tilbud begge to, og de fleste klarer seg med 2 brennere. Weber er verd hver krone. Gassgriller i særklasse
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Tusen takk for tips - da drar jeg ut i morgen å titter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå