Rumleskaft Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Er invitert i bryllup neste helg, og spurte etter kleskode idag, da det ikke sto noe i invitasjonen. Svaret var "samme det, gå som du vil. Det blir noen lange kjoler, og noen lette sommerkjoler". HJELP!! Det gjorde det ikke noe lettere! Jeg har en nydelig grønn lang kjole (galla), men jeg er ikke kjempenær venn med bruden, så lurer på om det blir litt for mye. De andre kjolene mine er enten "oppbrukt", for mye hvitt, eller for "julete"(lilla, svart, rødt etc). HVA GJØR JEG?? Ny-kjole-budsjettet blir i tilfelle veldig lavt, og det meste man finner til en 3-4-500,- er for kort eller utringet osv.
Tullepia Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Er invitert i bryllup neste helg, og spurte etter kleskode idag, da det ikke sto noe i invitasjonen. Svaret var "samme det, gå som du vil. Det blir noen lange kjoler, og noen lette sommerkjoler". HJELP!! Det gjorde det ikke noe lettere! Jeg har en nydelig grønn lang kjole (galla), men jeg er ikke kjempenær venn med bruden, så lurer på om det blir litt for mye. De andre kjolene mine er enten "oppbrukt", for mye hvitt, eller for "julete"(lilla, svart, rødt etc). HVA GJØR JEG?? Ny-kjole-budsjettet blir i tilfelle veldig lavt, og det meste man finner til en 3-4-500,- er for kort eller utringet osv. Ta den grønne eller en lilla (det er ikke julete). Du behøver ikke være nær venn av brudeparet for å stase deg opp for et bryllup! Det gjør heller ingenting om du kommer i en kjole du føler er "oppbrukt", det er det jo i tilfelle bare du som vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå