Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Jeg veit om mange kjærester som alltid drar til hverandres foreldre sammen. Vi gjør ikke det. Jeg kan, rett som det er ta en tur til mamma og pappa alene. Jeg tror de liker det også, at jeg kommer alene. Ikke fordi de ikke liker kjæresten min, men fordi det er ok å bare ha besøk av meg innimellom Hva gjør dere?
Redbull Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 (endret) Ofte kommer bare jeg og dattera mi til mine foreldre, siden jeg er i permisjon. men vi har med sambo når han er hjemme og har anledning. Jeg vil aller helst ha han med også. Han reiser aldri (så å si) inn til sine uten meg. Endret 26. juni 2011 av Redbull
Litia Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Vi har begge lang vei hjem (et par timers flytur eller mange timer med tog), så ofte strekker ikke tiden til, og vi velger derfor som oftest å dra til hver våre foreldre.
addict Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Litt forskjellig. Av og til drar vi sammen og av og til drar vi alene. Om begge har mulighet så drar vi sammen, men vi lar ikke være å dra om den andre ikke kan bli med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå