Gå til innhold

Til dere menn!

Fremhevede innlegg

Gjest Ikkenok?
Skrevet

Jeg er en ung jente som har stor sex lyst, jeg kan gjerne ha sex en gang om dagen og enda mer om det er mulig. Jeg har nå vært sammen med min kjæreste i 7 månder og han sier sexen er kjedelig, det kan hjelpe med lit sex leke tøy og klær sier han men han har behov for å ha sex med andre jenter... så jeg er ikke nok, selv om vi har like stor apetitt, dette sårer meg fordi jeg trodde at sex var en av tingene jeg kunne streke til hos han på, men ikke her er jeg nok engang.

Jeg er bifil så han har tenkte at trekant kan vi få til fordi det er en av mine fantasier, men i det siste har jeg følt meg ukonfortabel med tanken fordi jeg rett og slett ikke ønsker å se min kjæreste med en annen jente, å ha trekant med et par jeg ikke har føleser for ville vært deiligt men å se min kjæreste på en annen jente er bare skremende, spes når jeg ikke klarer å tifredstile han på noen måter...nå er han maste om trekant og uansett hvordan jeg prøver å forklare han så forstår han ikke at jeg ikke er klar for dette...

så gutter, føler dere og at deres kjæreste ikke er nok?

kunne du vært utro fordi du ønsker å ligge med andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Vel, her er det bare kommunikasjon med kjæresten din som gjelder. Du må finne ut hvorfor sexen er kjedelig, osv. Dere kan jo begge lese litt rundt temaet, nye stillinger, rollespill, virkeliggjøre fantasier etc.

Dessverre, kan det være at han er mer psykisk avhengig av sex enn fysisk. Altså at han trenger sex med nye jenter i ny og ne, av forskjellige årsaker. Den er det vanskeligere å kontrollere, og som regel noe man kun kan vokse av seg...

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg kunne aldri se for meg å være utro. Men om jeg nå en gang var det, kunne jeg sett for meg noen annen grunn til å være utro enn fordi jeg vil ligge med henne? Eh, nei?

Jeg har dårlig, om ikke helt manglende, selvtillitt, så jeg har aldri følt at jeg er nok for min kjære. Jeg skulle ønske jeg kunne gi henne hele verden jeg. Men at hun velger lille meg er hennes valg.

Jeg er bifil så han har tenkte at trekant

Feil av han. Det skal i så fall heller komme fra deg. Du kan si nei, vet du?

Jeg synes han høres ut som en slesk og drittsekk faktisk. Og selv om du har aldri så dårlig selvtillitt så fortjener du ikke å bli behandlet slik. Dette er ikke kjærlighet, og det vet du.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk mer tid på han der. Bra han er ærlig om at en kjæreste ikke er nok da ihvertfall.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ut som han ikke er av den monogame typen. Han har vel ikke rast fra seg, og enkelte raser aldri fra seg. Noen har behov stort behov for sex med forskjellige, uansett hvor god partneren deres er i senga. Problemet er vel at han kjenner deg, og at du derfor er kjedelig samma hvor god, flink eller pen du er.

Men som katten sier, prat med han. Ha dere en skikkelig samtale hvor dere går inn for å finne løsninger.

• Liker 1
Skrevet

takk for alle svar, jeg føler ikke for å være med noen som jeg aldri kan tilfredsstile :tristbla: det gjør meg veldig usikker på meg selv..

Flere menn her inne som har noe ærlige tanker om dette?

Skrevet

takk for alle svar, jeg føler ikke for å være med noen som jeg aldri kan tilfredsstile :tristbla: det gjør meg veldig usikker på meg selv..

Flere menn her inne som har noe ærlige tanker om dette?

Du skal ikke gjøre noe du ikke føler du kan takle i senga. Joda, trekant med en ekstra jente kan fungere, men da må du selv ville det også.

Kjæresten min har det på samme måte, at hun ikke vil se meg med en annen kvinne, men vi tenner begge på trekant så her praktiseres det bare med en ekstra mann.

Skrevet

Jeg er en ung jente som har stor sex lyst, jeg kan gjerne ha sex en gang om dagen og enda mer om det er mulig. Jeg har nå vært sammen med min kjæreste i 7 månder og han sier sexen er kjedelig, det kan hjelpe med lit sex leke tøy og klær sier han men han har behov for å ha sex med andre jenter... så jeg er ikke nok, selv om vi har like stor apetitt, dette sårer meg fordi jeg trodde at sex var en av tingene jeg kunne streke til hos han på, men ikke her er jeg nok engang.

Jeg er bifil så han har tenkte at trekant kan vi få til fordi det er en av mine fantasier, men i det siste har jeg følt meg ukonfortabel med tanken fordi jeg rett og slett ikke ønsker å se min kjæreste med en annen jente, å ha trekant med et par jeg ikke har føleser for ville vært deiligt men å se min kjæreste på en annen jente er bare skremende, spes når jeg ikke klarer å tifredstile han på noen måter...nå er han maste om trekant og uansett hvordan jeg prøver å forklare han så forstår han ikke at jeg ikke er klar for dette...

Skummelt ! Skulle trodd det var jeg som skrev dette. Har akuratt det samme problem, har også vært sammen i 7 mnd nå. Har desverre ikke noen råd. Eneste jeg gjorde var og prøve å snakke med han om det, men hjalp ikke. Førte bare til tårer... Men super bra at du laget et innlegg om dette ! :) Håper vi begge finner utav det. Lykke til !

Skrevet

Hmm, naa foelte jeg meg plutselig gammel og saer, men jeg skjoenner ikke at man er lei sex med sin kjaereste etter 7 mnd. Etter 7 eller forsaavidt 15 aar aar har man proevd ut hverandre og jeg kan forstaa at man oensker aa proeve variasjoner, men lei etter 7 mnd - NOT.

Her tror jeg at grobunnen for skjaering mellom dere er kjempestor. Det virker som om du i alt for tidlig alder og i begynnelsen av et forhold maa presses til ting du ikke oensker og som vel heller ikke er liv laga. Beklager, men han virker ikke moden og klar for et helt liv med deg.

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...