AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Heisann! Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og i dag oppdaget jeg masse små røde dyr i vinduskarmen min, det er sikkert flere hundre der Hva i all verdens slags dyr er dette og hvordan blir jeg kvitt de?! Håper noen kan hjelpe meg med dette, det holder med katt som husdyr for min del.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Det høres ut som den koselige skapningen liljebille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Tror ikke det er den nei. De er kjempe små, på størrelse med ett knappenålhode :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Vet hva du mener, men aner ikke hva det er. Jeg hadde dem heldigvis på utsiden av vinduskarmen. Tenkte alltid på dem som "babyedderkopper", men det er sikkert en egen dyreart. (Ekle sådanne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Vet du hva Zalo på sprayflaske er for noe? Det får du kjøpt på butikken. Siden insekter puster gjennom porer i kroppen så er det bare til å spraye de med zalo-vann så klebrer det igjen de porene, insektene får ikke puste, og dør i løpet av ett minutt, noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Spinnmidd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. juni 2011 #7 Del Skrevet 26. juni 2011 Muligens en "trombidiform"? *har googlet og kanskje blitt klok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. juni 2011 #8 Del Skrevet 26. juni 2011 Tenker det er kløverbrunmidd du har i vinduskarmen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ameliaa Skrevet 26. juni 2011 #9 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg aner ikke hva de heter, men jeg vet hva du mener. Det er millionvis av dem på store stener på strender og slikt. Gå til butikken og spør om de har insektsmiddel mot små insekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå