AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Jeg vil bytte til en naturlig rens, bruker nå md formulations. Dere som bruker jojobaolje og har fet hud. Hvilken rens bruker dere? Jeg vil ha den så naturlig så mulig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Jeg vil bytte til en naturlig rens, bruker nå md formulations. Dere som bruker jojobaolje og har fet hud. Hvilken rens bruker dere? Jeg vil ha den så naturlig så mulig. http://www.iherb.com/Desert-Essence-Thoroughly-Clean-Face-Wash-Original-Oily-and-Combination-Skin-8-fl-oz-250-ml/3578?at=0 Føler meg veldig ren etter jeg har brukt denne Hvordan funker jojobaoljen for deg? Jeg tror faktisk jeg har fått mindre sorte prikker, men kvisene er det samme og fortsatt fet hud.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 http://www.iherb.com/Desert-Essence-Thoroughly-Clean-Face-Wash-Original-Oily-and-Combination-Skin-8-fl-oz-250-ml/3578?at=0 Føler meg veldig ren etter jeg har brukt denne Hvordan funker jojobaoljen for deg? Jeg tror faktisk jeg har fått mindre sorte prikker, men kvisene er det samme og fortsatt fet hud. Tusen hjertelig takk. Huden min blir mindre fet av å bruke den og jeg fikk bare småkviser da jeg brukte jojoba. For ca en uke siden bytta jeg fra jojoba til md formulations serien min og da fikk jeg en del kviser og huden ble veldig fort fet. Nå er jeg tilbake igjen på jojoba og derfor leter jeg etter en naturlig rens også tusen takk:)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Har du prøvd tetreolje den skal være god for kviser. Vurderer å bestille meg det sammen med den rensen du annbefalte.
Mullie Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Har ikke prøvd tetreolje, men det er mange som blander bittelitt av det sammen med jojobaoljen, så det kunne jeg tenke meg å prøve. Det er jo en av ingrediensene i rensen og har ikke fått noen nye cyste-aktige kviser som jeg slet med en periode, så er kanskje takket være den.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Takk for tipset jeg skal bestille meg denne rensen og tetreolje .
Meadow Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Altså, litt dumt spørsmål kanskje, men bruker dere jojoba-oljen ufortynnet rett på en bomullspad da eller? morgen og kveld?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Altså, litt dumt spørsmål kanskje, men bruker dere jojoba-oljen ufortynnet rett på en bomullspad da eller? morgen og kveld? Jeg tar 2 dråper i hånden og maserer det i ansiktet morgen og kveld. Bruker det ufortynnet ja:) Tetreolje skal man blande med en annen olje.
Mullie Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Jeg gnir en stor dråpe i fuktige hender og masserer inn i ansiktet, og klapper tørt med et håndkle. Da blir det akkurat passe med fukt. Aner ikke hva som er riktig, men så en video på youtube der det var ei som mente man skulle gjøre det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå