AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 For noen år siden gikk jeg ned mange kilo. I løpet av det siste året har dessverre mange av dem sneket seg på igjen. Jeg startet for ca 1 måned siden med å være bevist på kostholdet, kutte det jeg vet er usunt, trimme litt osv. vet at det er veien å gå og jeg vet at det kommer til å ta tid. Men det er greit. Dessverre er de fleste kiloene kommet rundt magen...Har ikke lagt så mye på meg oventil eller på lår og legger, men rundt midjen er det myyye flesk nu. Jeg regner med at når jeg går ned, så vil etterhvert også kiloene rundt magen forsvinne, men er det noe jeg kan gjøre for å virkelig hjelpe til? Noen øvelser? Rockering?
hulaboer Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Punktforbrenning går ikke. Du må trene hele kroppen. Generell fettforbrenning. Styrketrening er bra der.
Tullepia Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 For noen år siden gikk jeg ned mange kilo. I løpet av det siste året har dessverre mange av dem sneket seg på igjen. Jeg startet for ca 1 måned siden med å være bevist på kostholdet, kutte det jeg vet er usunt, trimme litt osv. vet at det er veien å gå og jeg vet at det kommer til å ta tid. Men det er greit. Dessverre er de fleste kiloene kommet rundt magen...Har ikke lagt så mye på meg oventil eller på lår og legger, men rundt midjen er det myyye flesk nu. Jeg regner med at når jeg går ned, så vil etterhvert også kiloene rundt magen forsvinne, men er det noe jeg kan gjøre for å virkelig hjelpe til? Noen øvelser? Rockering? Nei, det er ingenting annet å gjøre enn å trene utholdenhet (sykle, løpe, svømme etc) og styrke for å forbrenne fettet. Man kan ikke punkttrene bort fett, som en bruker også sier her ovenfor. MEN det du kan gjøre er å shape kroppen din etterhvert som fettet forsvinner. Det betyr å bygge muskler på de rette stedene, slik at du får velformet rumpe, stramme lår og kanskje en anelse magemuskler. Dette gjøres ved jevnlig styrketrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå