AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Kan jenter være kjekke?? Jeg er en typisk guttejente, og nå har jeg plutselig fått høre at jeg er kjekk av 2 andre jenter.... Er det helt ok? Jeg ser på meg selv som bi, men det er det ingen andre som vet. Er disse to andre jentene bare hyggelige eller er det noe mer her som jeg ikke får med meg? Så vidt jeg vet er de andre to hetero og dater kun menn..... Tolkninger tas i mot med takk
Steinar40 Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 I min verden betyr det å være kjekk at du er trivelig å prate og være i sammen med. Ville absolutt ikke tolket bruken av ordet "kjekk" som å ha noen som helst seksuell betydning. Men dette er selvfølgelig da tolkningen ifølge en mann. Hvordan kvinnfolk bruker ordet "kjekk" kan bare gudene vite hehe
Glukk Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Det kommer vel an på hvor du bor i landet.. Jeg er vant med at kjekk betyr "good looking", men i andre deler av landet betyr jo kjekk "koselig/grei". Så enten er du kjekk som en gutt, eller så er du kjekk og grei.
Tulling Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Er det ikke veldig normalt at veninner gir hverandre komplimenter ? Tror kansje du legger noe mer i det enn de nødvendigvis mente med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå