Gå til innhold

Ligger du deg oppover karrierestigen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, hvis 78% lå seg til topps så ville det bety at det var vanligere å ha sex med sjefen sin enn å ha førerkort...

10 av 9 stoler blindt på statistikk vettu...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her ble det stillt gitt. Den som tier samtykker heter det, og det virker jo som flertallet (78%) tier, og dermed samtykker;)

Du virker som en idiot, TS. Og jeg tviler på at du er sjef for noe som helst.

Hvorfor svarer du ikke på hvor du har tallene dine fra? Det er vanlig å oppgi kilde ved slike påstander, det burde de fleste vite.

Og jeg stusser også over at du er så lite reflektert at du tror at mannlige sjefer er så ansvarsløse at dette er vanlig framgangsmåte for kvinner å kunne stige i gradene (jeg sier ikke at dette aldri skjer, men jeg nekter å tro at det skal være så vanlig som du påstår). I så fall tror jeg vi også kan lage noen fine tall på hvor mange prosent elendige mannlige sjefer som finnes, som altså ikke ansetter kvinner etter kvalifikasjoner eller arbeidskapasitet, men etter seksuell innsats.

edit: skrivefeil

Endret av Ellevill
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ber til høyere makter om at denne statistikken ikke er overførbar til mitt yrke - hvor menneskeliv faktisk kan gå tapt dersom noen ikke innehar den kunnskapen det forventes at de har ved yrkesutøvelse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ber til høyere makter om at denne statistikken ikke er overførbar til mitt yrke - hvor menneskeliv faktisk kan gå tapt dersom noen ikke innehar den kunnskapen det forventes at de har ved yrkesutøvelse.

Denne statistikken er funnet opp av et troll som (om han faktisk er sjef) skulle ønske han hadde fått seg mer på jobb.

Sorry, ts, det blir nok ingenting på deg!

Skrevet

TS, er dette måten du går fram for å få deg et ligg? Ser for meg deg som en kjempeslesk Sjef som aldri får seg noe annet enn når du lokker med forfremmelse, omgitt av en hel gjeng med hjernedøde bimboer som har fått en eller annen fin og overbetalt tittel fordi de har sex med Sjefen. :ler:

• Liker 1
Gjest sjefssnella
Skrevet

Hvis 78 % av damene her på jobben skulle ha ligget med sjefen så hadde han ikke fått tid til å være sjef.

Jeg har kommet dit jeg har villet uten å ligge med noen, det går faktisk fint å få en jobb basert på kvalifikasjoner og det er jo det viktigste at noen er i stand til å utføre jobben.

Men du må gjerne komme med en link til dine påstander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...