Gjest MannSjef Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Undersøkelser viser at så mye som 78% av kvinner ligger med sjefen, og hele 48% ligger med diverse undersjefer før det igjen for å "klatre" seg til topps. Hele 54% begrunnet dette med at de mangler reelle kvalifikasjoner for å konkurere seg inn i de ønskede stillingene. Så, ligger du med sjefen, eller har du gjort det for å klatre deg opp i systemet?
nattsvermer Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Hvor har du disse tallene fra? Trodde sånt bare skjedde på film, jeg...
Gjest navnelapp Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Her må du kome med referanser til spesifikke undersøkelsar. Dette høyrest heilt vanvittig ut, og tala du viser til må vere feil. Noko slikt ville eg aldri, aldri, aldri gjort.
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Hadde aldri falt meg inn.. Eller jo, det hadde kanskje falt meg inn, men jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det med mindre jeg er så desperat at det er snakk om livet.
Amable Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Undersøkelser viser at så mye som 78% av kvinner ligger med sjefen, og hele 48% ligger med diverse undersjefer før det igjen for å "klatre" seg til topps. Hele 54% begrunnet dette med at de mangler reelle kvalifikasjoner for å konkurere seg inn i de ønskede stillingene. Så, ligger du med sjefen, eller har du gjort det for å klatre deg opp i systemet? Haha, det kan jeg ikke i min villeste fantasi forestille meg! Og nei, jeg kunne ikke la meg være i den posisjon at jeg har fått en stilling på grunnlag av hvordan jeg er i senga, eller ligge med noen for å gi noen en stilling.
Gjest SjefMann Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Hadde aldri falt meg inn.. Eller jo, det hadde kanskje falt meg inn, men jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det med mindre jeg er så desperat at det er snakk om livet. Om det var snakk om en ekstra LV veske, cruise i Caribien, eller bare litt mer status i vennindeflokken. Ditt svar avslører deg, lille kvinne;) Men fortvil ikke, om du er hot så setter vi menn bare pris på det;)
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Om det var snakk om en ekstra LV veske, cruise i Caribien, eller bare litt mer status i vennindeflokken. Ditt svar avslører deg, lille kvinne;) Men fortvil ikke, om du er hot så setter vi menn bare pris på det;) Du får sjekke ut bildene av meg vettu :gjeiper: Jeg hadde forresten ikke fått noe status i venninneflokken om det kom fram at jeg lå meg oppover.. Det er lavmål ifølge mange jenter, selv om enkelte kanskje gjør det selv når sjansen byr seg.
Sissan9 Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Det at 78% ligger med sjefen, betyr jo ikke at de gjør det som et karrieretrekk? Kanskje han bare er skikkelig hot? Lurer på hvilket firma dette dreier seg om (forutsetter at dette ikke er generaliserbare tall, men kanskje et drømmescenarie fra SjefMann sin bedrift?)? For jeg vil helst ikke jobbe der. Med en SÅ karismatisk leder, ville jeg nok ødelagt både ekteskap og familie for et ligg, helt uavhengig av om det ga meg høyere lønn eller ikke.
Glukk Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Om sjefen er dødshot så ser jeg ikke noe galt i å ligge med ham. Tallene dine var jo latterlige, sånn by the way. 2
Gjest Jay Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 Om mannen min blir min sjef, så ja. Men jeg synes at "kilden" til TS er meget tvilsom!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 Er det ikke forbudt å tilby noe til gjengjeld for sex?
Gjest Katten. Skrevet 26. juni 2011 #13 Skrevet 26. juni 2011 Konklusjonen er: skal man få kvinner til sengs, hjelper ikke penger, utseendet, utstråling, personlighet - man må bli en sjef.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 Nope!!! Kanskje det er derfor jeg ikke klarer å komme meg videre i karrieren min Mange syns jeg er flott å se på, for mange kommentarer fra mennene jeg jobber med , men har aldri ligget med en kollega. Jeg hadde virkelig følt meg som en tøs hvis jeg hadde gjort det... Jeg er 33 år og er gift med en herlig mann. Lurer på hvem som har svart på denne undersøkelsen. Er disse kvinnene som ligger seg ti tops gifte eller single??
Gjest SjefMann Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 Her ble det stillt gitt. Den som tier samtykker heter det, og det virker jo som flertallet (78%) tier, og dermed samtykker;)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Her ble det stillt gitt. Den som tier samtykker heter det, og det virker jo som flertallet (78%) tier, og dermed samtykker;) Jeg håper egentlig ikke du er sjef for noe som helst. 2
Gjest womenwomen Skrevet 26. juni 2011 #17 Skrevet 26. juni 2011 Undersøkelser viser at så mye som 78% av kvinner ligger med sjefen, og hele 48% ligger med diverse undersjefer før det igjen for å "klatre" seg til topps. Hele 54% begrunnet dette med at de mangler reelle kvalifikasjoner for å konkurere seg inn i de ønskede stillingene. Så, ligger du med sjefen, eller har du gjort det for å klatre deg opp i systemet? Kjære TS , jeg synes oppriktig synd på deg om du tror at kvinner ligger med deg , kunn forde du har en sjefsstilling ? Tror du ikke at de faktisk kan synes du er både kjekk og sexy , og har en tiltalende personlighet ? Som oftest må alle disse ting stemme for en kvinne , om hun skal orke å gå til sengs med en tilfeldig mann . Ja - jeg har ligget med menn i sjefsstillinger . Men ikke med egen sjef heldigvis . Jeg gjorde det forde allt stemte mellom oss ,god personkjemi ,fin anledning , han var kjekk og jeg trengte en het natt .Så hvorfor ikke . Tenkte ikke engang på , hva han jobbet med . Uinteresangt , når jeg likevell bare skulle ha han for en natt sansynligvis . Forøvrig er personkjemi og følelser viktigere for meg , enn hva han tjener og hvilken status han har . Har hatt mange menn i sjefsstillinger eller med høy status innen arbeidsliv / inntekt siklende etter meg . Men jeg har ikke klart å følge fornuften enda ... Jeg forelsket meg heller i en mann med langt mindre status og inntekt karrieremessig . Men likevell høy status for meg og på andre områder av livet . Jeg burde hørt på fornuften min , og heller valgt de andre beilerne . Men klarer det bare ikke , når følelsene og personkjemien bare ikke er der ! Synd . Hadde jo vært best for meg selv . Jeg vet nok ikke mitt eget beste : )
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. juni 2011 #18 Skrevet 27. juni 2011 Jasså, så du tenker spesielt på kvinner i den forbindelse? Har du noen gang hørt/lest om menn som "ligger seg oppover"? At kvinner tenner på makt/posisjoner er ikke breaking news. Det betyr ikke at de som eventuelt ligger med sjefen gjør det for å sikre seg en jobb de i utgangspunktet ikke er kvalifisert for. Selv om det sikkert finnes eksempler på det så betyr ikke det at det er en allmengyldig beveggrunn for kvinner flest. Prosentandelene dine kan du for øvrig stikke opp et visst sted, de vitner om at du farer med vissvass, og intet annet.
Wombat Skrevet 27. juni 2011 #19 Skrevet 27. juni 2011 Og hvem er disse mennene som er så korrupte at de er villige til å la lillemann bestemme hvem som skal få viktige stillinger (host) innad i firmaet?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #20 Skrevet 27. juni 2011 Vel, hvis 78% lå seg til topps så ville det bety at det var vanligere å ha sex med sjefen sin enn å ha førerkort... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå