Gå til innhold

Bytte varer som er åpnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har kjøpt noen gardiner som jeg har lyst til å bytte. Det er 2 ukers åpent kjøp, men jeg har kastet posene de lå i. Vet dere om jeg kan få byttet de likevel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Verdt å prøve

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Om de er kjøpt på nettet kan du det.

Skrevet (endret)

Sannsynligvis ikke. Hvor lett tror du det er for butikken å få solgt dem vidre uten emballasje? De får i alle fall ikke solgt til fullpris, om de skal ha håp om å få solgt dem må de gi rabatt. Jeg ville ikke betalt fullpris for en åpnet vare uten emballasje.

I de fleste butikker som tilbyr åpent kjøp er det krav til at varen er uåpnet i originalemballasje om åpent kjøp skal gjelde.

Endret av Christiane_W
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er jo at gardiner må åpnes for å prøves. Så det er ikke noe problem. Problemet er posene. Men skader ikke å prøve nei.

Skrevet

Det går jo ann å prøve, menn jeg kjøpte gardiner i går som jeg ikke var fornøyd med, og folka på Jysk var veldig klare på at de måtte være pakket pent inn igjen i emballasjen om jeg skulle få bytte de. Greide ikke å pakke helt som det hadde vært, men de tok dem imot.

Skrevet

For at en vare skal byttes må den være i ny tilstand, og i originalemballasje. Men du kan jo alltids høre med dem, men tror ikke du kommer langt. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...