Gå til innhold

goSupermodel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 16 år, og er av og til innom goSupermodel.no (sluttet sånn egentlig), men ble veldig usikker da jeg så en eldre inne på spillet. :skratte:

Moren til venninna mi er runt 35-40 (ikke sikker på alderen, men jeg ble litt sjokkert)

Er ikke goSupermodel for de litt ''yngre'' jentene? Jeg har egentlig sluttet der, men stikker innom en gang i blant for moro skyld. Fikk litt lyst til å begynne igjen pga dette.

Hva går egentlig spillet ut på? (Aldri skjønt det)

Spilt det?

Ble veldig nysgjerrig. Trodde det bare var 10-13 åringer som spilte det. Ettersom alt jeg har sett/lest og lignende. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg selv ikke så utrolig mye om dette spillet. Men datteren min og hennes venninner sitter ofte her og spiller dette. De er alle sammen 10 år. Men de har moddellen sin, så skal de gjøre ting for å få penger, så kjøpe mest mulig ting til modellen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå vet jeg selv ikke så utrolig mye om dette spillet. Men datteren min og hennes venninner sitter ofte her og spiller dette. De er alle sammen 10 år. Men de har moddellen sin, så skal de gjøre ting for å få penger, så kjøpe mest mulig ting til modellen sin.

Takk for svar.

Har vært inne der selv, men ble bare litt sånn ''satt ut'' med en på 40 der inne. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...