AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Ser på YR at det er 15 grader ute i Trondheim. Noe vits å sole seg? Får man noe farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Nei, ser ikke poenget. Lite sol her, så jeg er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja, hvorfor ikke. Det er jo som kjent ikke temperaturen som gir brunfarve, men solstrålene. Så lenge Solen står høyt og det er klart vær så tar den, selv om det er 15 grader - eller0 grader for den saks skyld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Gikk ute i flere timer i går, og det var for det meste overskyet. I dag er jeg solbrent.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Trenger ikke være åpen himmel for å få farge. Solstrålene skinner gjennom skyene også Såklart hvis det er tykke regnskyer, får du nok ikke så mye farge. Jeg fikk en del farge når jeg var ute og syklet idag, selv om det var overskyet akkurat den timen jeg var ute 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva har temperatur med soling å gjøre? Folk blir jo solbrente i minusgrader på fjellet f.eks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kash Skrevet 26. juni 2011 #7 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja du blir brun selv om det bare er 15 grader ute. Mulig det kan bli litt kaldt om du bare ligger i ro da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå