Blomst Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 Som den antisolarium freak huden min er må jeg gå til andre midler for å se mindre blå ut på den store dagen. Jeg gikk derfor til annskaffelse av en scrubsåpe samt en selvbruningsspray. Leste litt om dette på forhånd og det så enkelt ut. Det var det dog ikke. Fargen syns jo ikke med en gang. Det tok faktisk mange timer før resultatet vistes, og da hadde jeg mistet tolmodigheten og kjørt på med en lag til. Åhhhh så brune legger jeg fikk Helene og tærne har brune skjolder, men eller fin brun farge. Brystet/skuldrene var mye enklere ble riktig så fint. Noen som vet hvor lang tid det tar før skjoldene er borte ? Moralen er: Tren før den store dagen dersom du som meg skal jukse til en pen farge ! Og ta ikke på flere lag før tidligst fire-fem timer etter første. Klem fra Blomst !
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Det pleier å stå på pakken/flasken hvor lang tid du må regne før fargen kommer. Og du bør gjerne vente en dag før du smører på neste lag. Fortsett slik til du har fått fargen. Deretter smører du hver 3-6 dag alt etter hvor godt fargen sitter. Viktig å peele innimellom. Det er viktig at du etter å ha peelet huden, smører den inn med bodylotion. Smør spesielt på albuer/knær/hæl. La det tørke før du smører på selvbruningskrem. Det er lettere å få striper av spray enn gele/krem. Dette er i alle fall min erfaring. Jeg synes jeg får det fint utover nå, men har likevel valgt å få peele og smøre hos en hudpleier. Lykke til! -M-
tingeling Skrevet 13. mai 2002 #3 Skrevet 13. mai 2002 hvis du vil bli kvitt sjolder er det bare å peele. da skulle det gå greit et tips for å ikke risikere rar farge på hendene er å bruke kirurg-hansker (glemte en gang å ta av meg ringene når jeg smurte meg inn, og selv om jeg vasket hendene etterpå ble litt krem liggende under ringene. det ble noen "lekre" brune striper under) lykke til klem fra tingeling
Engel Skrevet 14. mai 2002 #4 Skrevet 14. mai 2002 Jeg måtte nesten sove på gjesterommet etter mitt forsøk med selvbruningskrem, jeg stinket nemlig i flere dager etterpå, uansett hvor mye jeg dusjet. Samboeren var alt annet enn begeistret. Jeg brukte Fake-it fra bodyshop. Fin farge og lett å få jevn, men den kjemiske lukta... Æsj! Noen som vet om noen kremer som ikke begynner å lukte så ille?12
09.08.2002 Skrevet 15. mai 2002 #6 Skrevet 15. mai 2002 Anonym - M! Du nevnte at du gikk til en hudpleier for å få smurt på selvbruningskrem. Kan du si noe om hvor mye det koster? Luktet du veldig etterpå?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #7 Skrevet 19. mai 2002 Det kostet kr 600,- der jeg var forrige uke. Fargen ble jevn og fin, og jeg ble enda mer brun enn når jeg har gjort det selv. Eneste negative var at jeg fikk for mye krem på hendene. Husk å tørke av oppå også, ikke bare inni håndflaten. Skal smøre meg inn selv et par ganger før bryllupet, men nå er jo grunnfargen der, og det er mindre sjanse for skjolder. Om du skal gifte deg der du bor, er det jo bare å bestille time tre dager før bryllupet. Lykke til! Lukte gjør det, men ikke så ille. -M-
Cr@sh Skrevet 19. mai 2002 #8 Skrevet 19. mai 2002 Anbefaling: Bruk Piz Buins nye selvbruning som fåes i både lotion og foam (skum). Lett å legge på, gir nydelig farge, lukter ikke ille og tørker på 5 minutter. Et annet gått råd: Skrubb huden lett med en peelingkrem og smør med vanlig bodylotion før du legge rpå selbruneren. Da blir resulatet mye finere... Dette er mine erfaringer...12
Gjest Nusse Skrevet 9. januar 2003 #9 Skrevet 9. januar 2003 Ser reklamer for selvbruningsPILLER !?! Noen som har prøvd dette ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå