Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hvordan kan menn ta seg bra ut når man stripper? Ser for meg at bruk av stang og like myke bevegelser som kvinnelige strippere ikke passer helt for menn. Så spørsmålet er, hva liker dere å se når en mann skal strippe?
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Røft og tøft. Gjerne ass-shaking, men det må være maskulint. Dra på Dreams i Bergen. Whatch and learn! Og bruk bokser, ikke string. Også må du huske babyolje og pisket krem. Gjerne bruk stoler, pisk og løfting av kvinner i showet.
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Du bør iallefall gjøre det med glimt i øyet, for mannlig stripping er som oftest mer morsomt enn det er sexy. Men det er jo sexy å være morsom da =)
Gjest ts Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Røft og tøft. Gjerne ass-shaking, men det må være maskulint. Dra på Dreams i Bergen. Whatch and learn! Og bruk bokser, ikke string. Også må du huske babyolje og pisket krem. Gjerne bruk stoler, pisk og løfting av kvinner i showet. Takk for tips. Hehe, men hvorfor babyolje og pisket krem?
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Takk for tips. Hehe, men hvorfor babyolje og pisket krem? Det er jo essensielt i enhver strippekoffert! Babyoljen smører du over brystkassen, evt andre plasser eller får damene i publikum til å smøre på deg. Den piskede kremen er litt corny, men veldig morsom. Den sprayer du på deg selv og får noen andre til å sleike av.. :gjeiper: Veldig viktig at du får jentene til å rødme litt.. Få de opp på scenen eller der du er ved å trekke én av de opp på en stol. Deretter gir du henne lapdance, gjerne vrikk rompa opp i ansiktet hennes (ikke dytt den opp i nesa hennes, men du skjønner sikkert).
Glukk Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Jeg tenner ikke så veldig på mannestripping med mindre mannen er veldig selvsikker og har utrolig deilig kropp. 2
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Jeg tenner ikke så veldig på mannestripping med mindre mannen er veldig selvsikker og har utrolig deilig kropp. Ja, selvfølgelig. Men de fleste profesjonelle strippere er da ganske deilig å se på..
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Ja, selvfølgelig. Men de fleste profesjonelle strippere er da ganske deilig å se på.. Blir du kåt av mannestripping? Selv hadde jeg nok flirt ganske godt om han vrikket på rumpa og sprayde krem over brystkassen. Men hadde elsket det fordi det var morsomt! Skulle en mann strippet sexy for meg så måtte han stått relativt i ro uten noe hoftevrikking og pelvispumping. Bare kneppet av seg skjorta med et glis, kneppet opp jylfen og stukket hånda nedi, egentlig bare brukt god til på å kle av seg og hele tiden befølt seg selv. 1
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Blir du kåt av mannestripping? Selv hadde jeg nok flirt ganske godt om han vrikket på rumpa og sprayde krem over brystkassen. Men hadde elsket det fordi det var morsomt! Skulle en mann strippet sexy for meg så måtte han stått relativt i ro uten noe hoftevrikking og pelvispumping. Bare kneppet av seg skjorta med et glis, kneppet opp jylfen og stukket hånda nedi, egentlig bare brukt god til på å kle av seg og hele tiden befølt seg selv. Nei, ikke egentlig. Men jeg er veldig glad i strippere
B18 Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 det kler ikke menn å strippe, det blir for "femi" og se dem shake sine små hofter hahah synts det kler kvinner bedre..kvinnekroppen ser bedre ut også.. (no homo)
Gjest Raindrops Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 Skulle en mann strippet sexy for meg så måtte han stått relativt i ro uten noe hoftevrikking og pelvispumping. Bare kneppet av seg skjorta med et glis, kneppet opp jylfen og stukket hånda nedi, egentlig bare brukt god til på å kle av seg og hele tiden befølt seg selv. Enig! Og se meg rett i øynene med et selvsikkert blikk under hele seansen. Jeg liker menn som kler av seg, men jeg er ikke noe fan av menn som vrikker på hoftene. Det holder lenge at han kler sakte av seg og tar på seg selv.
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #13 Skrevet 26. juni 2011 Jeg vet ikke hva dere har sett av mannlig stripping, men det finnes faktisk dansing som er maskulin. Ikke all dansing innebærer Beyonce-moves. 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 Jeg vet ikke hva dere har sett av mannlig stripping, men det finnes faktisk dansing som er maskulin. Ikke all dansing innebærer Beyonce-moves. Jeg er ikke så glad i menn som danser, hvordan de danser spiller liten rolle, det er bare ikke helt min greie. 1
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 Jeg er ikke så glad i menn som danser, hvordan de danser spiller liten rolle, det er bare ikke helt min greie. Hehe, ok. Dansende menn er fy-fy??
Gjest Raindrops Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Hehe, ok. Dansende menn er fy-fy?? De må gjerne danse, bare de ikke forventer at jeg finner det seksuellt opphissende eller tiltrekkende :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå