Gå til innhold

Morsomme/rare tanker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt "slemme" eller morsomme tanker under samleie rettet mot partneren? Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, men her er noen eksempler..

Det var en periode jeg var veldig høylytt under samleie med kjærestn. Man kunne sikkert høre meg på flere mils avstand. Dette var kun når han lå øverst. Jeg pustet, stønnet å hylte og han jokket oppå meg og ble mer og mer ivrig siden jeg var så høylytt. Han trodde sikkert jeg stønne og skrek siden det var så deilig. Inni meg ropte jeg med sint stemme; "E du ikkje ferdi snart! Skjønne du ikkje at æ hyle å stønne sia æ ikkje får puste!"

Det var nemli en periode han var litt stor og det var ikke så lett å få puste når store gutten lå oppå meg og jokket så seng og hus ristet. :fnise: Huff, litt slemt at jeg ikke sa ifra, men synes det er mest arti. Nå er han tilbake i sin normale str og jeg er fortsatt ganske høylytt, men får i det minste puste.

Det her eksempelet er mest fløut å fortelle om. Jeg var på byen og hadde kledd på meg noe man har på seg når man er på joggetur, var ikke ute etter å få oppmerksomhet fra noen, men en gutt likte visst det utradisjonelle klesvalge mitt å ville være med meg hjem. Han var veldig plagsom så tilslutt ga jeg han nre mitt og tenkte; "Fornøyd? STIKK!". Ting gikk bra helt til jeg kom hjem, da startet han å ringe meg. Han ringte minst 50 gang og da jeg så han i gaten utenfor huse mitt ga jeg opp og slapp han inn. Jeg tenkte at jeg måtte bare ha sex med han ellers ble jeg aldri kvitt han.

Da vi var igang ble ting veldi pinlig, han visste ikke hva han holdt på me. Jeg lå å flirte høyt inni meg og tenkte stakkars gutt. "Ka i faen gjør du der nede egentli" tenkte jeg flere gang. Han skulle gå ned på meg, men lå å slikket meg rett under navelen. Tilslutt lå jeg å småflirte høyt samtidi som jeg prøvde å late som jeg likte det. Han fikk tømt seg, noe som tok 2 min. Undskyldningen hannes var at han hadde vært lenge i militære med bare gutter. Han såvnet rett etterpå og tenkte med en gang at her kunne jeg faen ikke være, så jeg stakk hjemmefra. Ikke før laaangt ut på neste dag turte jeg dra hjem, da hadde han send 20 mld om at han sku dra og at jeg måtte komme å låse døra. Siste mld fikk jeg fra han ca kl 18.00, da hadde jeg vært på rømmen i 12 timer. Har ikke sedd han igjen etter dette og takk gud for det..

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Enda et tegn på hvor mye manglende kommunikasjon ødelegger på et generelt nivå..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øøøøøøøøøøh............. Vet ikke helt hva jeg skal si.... :klo:

Du hylte og peste fordi du ikke fikk puste, men du ikke ikke dyttet lett på fyren, foreslått en annen stilling, eller bare sagt i fra?

Du greide ikke å si "NEI, Jeg er ikke interessert" når en fyr la seg etter deg, men du måtte ligge med ham, ellers fikk du ikke være i fred?

Så i stede for å si at "nei, nå er du nødt for å få deg en drosje og dra hjem" så stakk du hjemmefra og lot ham våkne på et fremmed sted uten deg?

Hva om han hadde rundstjålet deg?

I det hele tatt, du er merkelig.....

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes du høres litt teit ut, sånn helt egentlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
:klo:
Skrevet

Nei, har ikke hatt slike tanker under sex..

Syns det virker rart å være i et forhold, å ikke kunne si fra til partneren om noe sånt..kommunikasjon er en fin ting

Og den andre historien var jo helt lavmål... Du virker rett og slett feig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...