AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Vi er invitert i et bryllup i sommer der kjole og hvitt evnt. mørk dress er kleskoden. Hvor mange har kjole og hvitt i dag lurte jeg litt på... Og må jeg virkelig kle meg i gallaantrekk? Dette blir stivt tror jeg
Tullepia Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Vi er invitert i et bryllup i sommer der kjole og hvitt evnt. mørk dress er kleskoden. Hvor mange har kjole og hvitt i dag lurte jeg litt på... Og må jeg virkelig kle meg i gallaantrekk? Dette blir stivt tror jeg Hvis det står både kjole og hvitt og mørk dress på invitasjonen så står du fritt til å velge. Kjole og hvitt er litt uvanlig, særlig for menn, ettersom de færreste eier et slikt plagg. Det betyr at de fleste må leie et antrekk hvis de var tvunget til å kle seg slik. Jeg kan ikke se for meg at det er så mange gjester som vil bruke noen tusenlapper på leid plagg hvis de kan kle seg i sin mørke dress helt gratis. Kle deg i pene klær tilsvarende mørk dress hvis det er det du ønsker og trives i. Du er gitt retten til å velge.
Kirby Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Jeg kan se for meg at brudeparet kanskje ønsker lange kjoler på damene, så om du har mulighet til å gå med det ville vel det passet litt inn i begge kleskodene.
Lulilelu Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Jeg tolker det slik at brudeparet helst vil ha kjole og hvitt, men siden de aller fleste menn da må leie antrekk så kan man bruke mørk dress hvis man vil. For damer er det som oftest ikke noe problem å følge kjole og hvitt og jeg tror brudepartet vil dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå