Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Nå er jeg skikkelig lei av å ikke få opp ABC Startsiden. Er det bare jeg som har problemer eller er det andre som sitter og er ganske irriterte og leie nå?? Noen ganger så virker den - men oftest så kommer det opp følgend adresse : http://www.incredifind.com/index.cfm?actio....startsiden.no/ Og så får jeg opp en teit side som ikke hjelper meg og jeg må skrive adresser rett inn i adressefeltet. Og det er jo håpløst når jeg vil gå inn på linker på Startsiden. Hva tror dere problemet er? "unable to locate the requested page" kommer opp på den blå linjen øverst på skjermen. Det hender en sjelden gang at dette hender med andre sider også - men heldigvis en sjeldenhet
Gjest Regine Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Jeg bruker også denne startsiden, men har ikke hatt problemer med den.
Crazee Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Høyrest sært ut. Går ut i frå du har det i bokmerkene, så derfor: Er du sikker på at adressa der er direkte til startsiden.no? Det må jo vera eitt eller anna som gjer at du kjem til incredifind (som ser ut til å skulla senda vidare) i staden for det du skulle. *Sjekkar litt* Ah, ser ut til at du må ha fått innstallert noko snusk på PC'en - for Incredifind er omtala som "hijacker". Innstaller/kjør AdAware eller Spybot og sjå om du ikkje blir kvitt utysket. Og gi streng beskjed om ikkje å innstallere alt som ser gøy ut, eller ukritisk klikke "OK" på alle knappar som dukkar opp på websider... ;-)
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Ups da :oops: ..........for noe dritt !!!! :evil: Hva er det nå jeg har fått ned tro ...... Jeg får ta å kjøre adaware igjen ..tror det er noen dager siden sist. Men dette problemet skjer støtt og stadig. Snodig. Lurer på hvor det har gjemt seg jeg ...... :-?
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Faktisk så er hele pc'en sprø for tiden. Den driver og henger seg og er kjempetreg når jeg skal bytte mellom vinduer. Og nå når jeg kjører adaware så er sangene på kazaa fæle å høre på for de driver og hakker og liksom spilles seinere enn de skal ....Sukk ....drittpc !!!! :x
Crazee Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Hehe, kjenner til det å bli frustrert over PC'en. Berre pass på å last ned dei siste oppdateringane av AdAware (i prigrammet sjølv, altså) for den incredifind var visst ny i førre månad. (Såg det på SpyBot sine sider.)
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 ja jeg gjør det. Hm - det kan stemme ja - for før det igjen så var det en annen side jeg fikk opp istedenfor. Husker ikke hva den het - men samme plagsomme dritten.
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Nå har jeg jo kjørt adaware og slettet 4 som kom opp. Den ene er noe med Kazaa og den tør jeg ikke å ta bort for jeg gjorde det en gang og da mistet jeg alle sangene mine ...snodig ..... MEN !!!!!!!!! Jeg får fremdeles ikke opp startsiden !!! Den begynner - kommer frem med oransj farge - så sier det klikk og så kommer den der incredifind siden opp igjen !!!! Sukk jeg VIL IKKE ha det sånn .... .....det er noe på min PC jeg ikke har kontrollen over og det liker jeg ikke ............... :-?
Gjest Lea Skrevet 16. november 2003 #9 Skrevet 16. november 2003 Kanskje det er et program som har installert seg på PC-en din? Gå inn på kontrollpanel og legg til/gjern programmer. Se om du finner noe som heter nesten det samme som siden du får opp. Det kan også være lurt å slette midlertidige filer og cookies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå