AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Borettslaget har leid inn et firma for å pusse opp alle badene. Jeg tok ut to uker ferie for å unngå å være hjemm mens vegger og gulv ble revet. I dag kom jeg hjem og firmaet har smurt inn veggene med membran, men det ser ikke tett ut og det er store sprekker i veggen over der toalettet skal være og på veggen ved døra. I dusjhjørnet ser det bedre ut, men skal det være sprekker når det settes membran? Dessuten har de ikke tettet igjen døra til stua selv om jeg bestilte plastdør med glidelås. Derfor er stua full av bygningstøv. Jeg dekket noen av møblene med plast, og heldigvis det jeg har av elektronikk. Men er det meningen at jeg skal vaske etter firmaet når de har latt inngangen til stua stå udekket i to uker? Hvordan skal jeg gå frem med en klage? Og hva med en membran med masse sprekker, blant annet i flere hjørner? Har sett på forbrukerprogram på tv der folk fortviler etter at badene har vært full av fukt under flisene etter at badene er pusset opp og er bekymret for at mitt bad skal bli utsatt for noe lignende.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Ta bilder!! Og ta kontakt med borrettslaget som må ta dette videre.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Støtter hva AnonymBruker sier. Ta bilder og så ta kontakt med styret i borettslaget. Dette høres ikke bra ut, hverken membran eller manglende plastdør.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Bilder er tatt. Takk for tips. Jeg bor i første etasje og derfor har de laget to hull i taket i gangen fordi det går rør der. Det har de ikke måttet gjøre i etasjene over. Men når jeg ringte han som er bygningsleder på fredag og spurte hva de tenkte gjøre med hullene i taket, svarte han at de skulle sette luker der! Rørene har ingen stoppekraner så det er inget behov for luker. Taket er senket litt ned på grunn av rørene og jeg har spotlight i taket. Kan firmaet bare sette plater/luker over hullene? Taket er kledt med en type strietapet og det vil være synlig hvis ikke hele taket blir tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå