Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. :)

Jeg skulle farge extensionene mine så de skulle matche min naturlige hårfarge, for de var altfor lyse. Valgte farge nr.7 fra Garnier Nutrisse for jeg trodde den var ganske lik, men det viste seg at den var for mørk.. Frister ikke akkurat å begynne å bleke det selv, så har noen noen tips om hva jeg kan gjøre? Hadde gleda meg til å begynne å bruke dem :/

2zqsfoy.jpg

Sånn så det ut, gett.

AnonymBruker
Skrevet

det ble jolitt kult da! men kan du farge de i en lysere farge da?

Skrevet

det ble jolitt kult da! men kan du farge de i en lysere farge da?

Litt redd for at dem skal bli gule, eller no, haha. :biggrin:

Gjest charella
Skrevet

Ta mørke striper i ditt eget hår.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

farget du extensionene uten å ha dem festet på hodet?

kan man ikke fargeteori, så er det veeeeldig lurt å la vær å farge håret hjemme! jeg synes det ser ut til at det er mye rødskjær i håret ditt? isåfall bør det nøytraliseres med en farge som har komme 4 eller 5 som fargekode

Endret av NozMonster
Skrevet

farget du extensionene uten å ha dem festet på hodet?

kan man ikke fargeteori, så er det veeeeldig lurt å la vær å farge håret hjemme! jeg synes det ser ut til at det er mye rødskjær i håret ditt? isåfall bør det nøytraliseres med en farge som har komme 4 eller 5 som fargekode

Ja, farget dem uten å ha dem på.

Ok, haha, jeg bare valgte en farge og håpet på det beste! Kanskje jeg bare skal farge dem på nytt, rett og slett. Hvis jeg forsto rett burde jeg velge en farge som har kode 4 eller 5?

Takk for hjelpen :D

Gjest NozMonster
Skrevet

Ja, farget dem uten å ha dem på.

Ok, haha, jeg bare valgte en farge og håpet på det beste! Kanskje jeg bare skal farge dem på nytt, rett og slett. Hvis jeg forsto rett burde jeg velge en farge som har kode 4 eller 5?

Takk for hjelpen :D

hår trenger varme fra hodebunnen når du farger det :opplyser:

jeg skrev feil i stad jeg fant jeg ut nå, om du har for mye rødskjær, så nøytraliseres det med en farge som har komma 1.

(for eksempel 7,1 ) fargene med komma 4 eller 5 innholder enda mere rødt i seg :Nikke:

men det lureste er nok å ta turen til en frisør altså!

Skrevet

hår trenger varme fra hodebunnen når du farger det :opplyser:

jeg skrev feil i stad jeg fant jeg ut nå, om du har for mye rødskjær, så nøytraliseres det med en farge som har komma 1.

(for eksempel 7,1 ) fargene med komma 4 eller 5 innholder enda mere rødt i seg :Nikke:

men det lureste er nok å ta turen til en frisør altså!

Ja, kanskje det. Takk skal du ha :D

AnonymBruker
Skrevet

Du må huske at det sitter igjen en del overskuddsfarge, og at resultatet stort sett alltid blir litt mørkere de første dagene. Vask extensionsene 3-4 ganger før du gjør noe drastisk som å bleke dem eller farge ditt eget hår, så vil du nok se at de blir litt lysere.

Skrevet

Du må huske at det sitter igjen en del overskuddsfarge, og at resultatet stort sett alltid blir litt mørkere de første dagene. Vask extensionsene 3-4 ganger før du gjør noe drastisk som å bleke dem eller farge ditt eget hår, så vil du nok se at de blir litt lysere.

Du hadde rett i det der, ja. Vaska dem i stad, og vannet ble skikkelig møkkete, eller hva jeg skal si, haha :biggrin:

Jeg får vel bare vente og se, kanskje det ordner seg av seg selv, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...