Gå til innhold

Hva synes dere jenter om stilen til disse herrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette slik menn skal kle seg i dag for å være trendy, eller blir det for mye "klovneri"?

Min lenke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det synes jeg er kult, andre blir litt fjollete! Men jeg liker alle klesstiler jeg så lenge de er gjennomført og ikke blir som et kostyme! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det var spesielt fint. Synes det er kjekt med mannfolk i praktiske klær eller litt rocka klær. Samboeren min bor i band-t-skjorter, sorte bukser og vans. Synes det er fint!

• Liker 3
Skrevet

Takk gudsjelov at min kjæreste ikke kler seg sånn!

Men nå er ikke jeg i 20årene lengre heller.. Tror vel ingen mann over 25 syntes det er kult å gå kledd sånn.??

• Liker 3
Skrevet

Noen venter iallefall på flommen :sjenert:

Liker ikke disse stilene , men er også passert 30 da :)

Skrevet

Nesj - likte ingen av dem. Min kjæreste klær seg i jeans og T-skjorte, av og til finskjorte, og det er fint nok for meg :rodmer: Men bukseseler og fargerike sokker på menn kan absolutt være fint.

Når det er sagt, synes denne fyren har en svært trendy og gjennomført stil - mye mer enn kjendisene og stylistene i linken :)

http://lookbook.nu/user/50784-Adam-G

Favorittbildene mine er likevel de med enklere antrekk.

http://lookbook.nu/look/2070787-Cry-when-you-get-older

http://lookbook.nu/look/1235359-THIS-IS-WAR-FOR-YOUR-LOVE

http://lookbook.nu/look/1454965-brick-by-brick

• Liker 3
Skrevet

Nå er ikke jeg jente, men jeg synes dette ser fjollete ut. Nesten som at noen skriker etter oppmerksomhet, og da blir det mer patetisk.

Bukseseler er derimot litt undervurdert.

• Liker 1
Skrevet

NEI! Det der er ikke menn. :(

• Liker 2
Skrevet

Det meste var helt jævlig synes jeg. ALeksander withs antrekk går an.

• Liker 1
Skrevet

Tommelen opp for Alexander With, mens det var litt i overkant hos de andre.

Skrevet

Det meste var helt jævlig synes jeg. ALeksander withs antrekk går an.

Syns han så fæl ut og, et eller annet som gjorde at han fikk så korte ben (ikke så korte som han ved siden av riktig nok....) Andreas Abelahaug(?) var den eneste som så ok ut, syns jeg. De andre så bare klovnete og utkledte og krampeaktige ut i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fy f#¤%! Hva skjedde med MENN?! Dette var til og med verre enn hipster-stilen, og da er det ille.

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes noe av det var fint jeg! spesielt han mannen med skjegg, kledde antrekket godt!

Skrevet

Noe ved denne stilen kan være ok, men min mann blir ikke å se i slike antrekk;)

AnonymBruker
Skrevet

Nja, noe av det var OK og det var et par fine klesplagg og ideer, men ingen av dem var en innertier.

Synes dog disse stilene kan være kule og at det er fritt frem for mannfolk å ha det moro med klær på den måten. Syntes bare ikke noen av dem klarte det.

Stilen til Storm er f eks noe jeg liker godt på menn - men til tross for at fyren eier mange kule enkeltplagg og utrolig nok er stylist så er han ikke i nærheten av å klare å sette sammen et kult antrekk og bære stilen ordentlig.

Skrevet

Thomas Stenersens antrekk var ikke så verst, men ellers var det meste litt for sært for min del.

Skrevet

Takk gudsjelov at min kjæreste ikke kler seg sånn!

Men nå er ikke jeg i 20årene lengre heller.. Tror vel ingen mann over 25 syntes det er kult å gå kledd sånn.??

Vil bare påpeke at disse gutta er over 30. Vel de fleste av dem på den linken i allefall.:) Er vel slik disse trendy Osloguttene går kledd.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg synes at det er stilig at noen menn tør å gå mot strømmen i klesveien. De får en tommel opp fra meg :kul:

Skrevet

Syns det meste der ble litt too much. Var noe av det som gikk ann.

Liker mye bedre stilen på de bildene Camya linket til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...