Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte "phase 2" slanketabletter på bunnpris ista, da de var på salg! Lurer på om det er noen her som har prøvd disse før? Hvordan virker de?

Er generelt skeptisk til slike slankeprodukter, men hadde visst et svakt øyeblikk... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vært veeeeldig skeptisk til slankepiller på bunnpris, hadde de virket hadde man nok solgt de til tusenlapper på apotek/helsekost..:)

Du risikerer nok heller diaree og hodepine, dessverre!

Skrevet

Jeg hadde vært veeeeldig skeptisk til slankepiller på bunnpris, hadde de virket hadde man nok solgt de til tusenlapper på apotek/helsekost..:)

Du risikerer nok heller diaree og hodepine, dessverre!

Hehe, jeg er også skeptisk! men de kostet 70kr, så jeg tenkte bare jeg skulle prøve... :sjenert:

Skrevet

Bare være forsiktig hvis de inneholder efidrin..:)

Skrevet

Jeg prøvde 30 days i fjor sommer og den funka fakktisk. Fikk myyyyyyyye mindre mage. Jeg måtte da ofte på do av den(enern:))

Skrevet

Bare være forsiktig hvis de inneholder efidrin..:)

Efedrin er forbudt omsette som slankemiddel, og selges garantert ikke på bunnpris.

Phase 2 er vel en "karboblokker" som visstnok skal gjøre at du ikke tar opp like mye næring fra karbohydrater.

Tror du ikke hele verden ville omfavnet produktet dersom det gav mirakuløse resultater?

Nå var det ikke allverden du brukte på disse, men å bruke penger på piller som skal gjøre mirakler for kroppsvekten er dessverre en dårlig investering.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips på noe som funker da?

Skrevet (endret)

Noen som har tips på noe som funker da?

En livsstilendring som innebærere et fornuftig kosthold og daglig mosjon de neste 70 årene, minst.

Endret av Supraspinatus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente seriøst...

Skrevet

Jeg mente seriøst...

Jeg er seriøs. Det er ingen snarveier til en varig endring.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste på en seriøs treningsnettside en gang hvor en av artikkelforfatterne hadde prøvd phase 2. Han hadde faktisk gått ned et par kg, men meldte om at det meste var vann og at han gikk opp igjen etter endt testperiode.

Men jeg tror faktisk konklusjonen var at dette ikke var de verste slankepillene i verden. Synd jeg ikke finner artikkelen i farta, det er årevis siden jeg slukte all info om trening så jeg husker ikke hvilket nettsted det var jeg leste engang.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du ikke hele verden ville omfavnet produktet dersom det gav mirakuløse resultater?

Nå var det ikke allverden du brukte på disse, men å bruke penger på piller som skal gjøre mirakler for kroppsvekten er dessverre en dårlig investering.

Det er jo et relativt omfavnet produkt da. Hvorfor tror du Bunnpris, som ofte har begrenset utvalg og hylleplass og bare kjører bestselgere, har tatt dem inn i sortimentet i utgangspunktet? De har ikke akkurat et gigantisk utvalg av slankepiller, kun de mest populære.

• Liker 1
Skrevet

Bunnpris kjøper bulkordre, altså produkter som enten er på vei ut av produksjon,restlagre, ekstremt billige produkter osv.. Det har ingenting med bestseller å gjøre! :)

Karboblokker gir deg i beste fall bare ekstrem diaree, og vannvekttap.. Men for all del! Raske løsninger gjør igrunn bare at forbrenningen får seg en knekk og jo mere knekker du gir den jo værre blir det å gå ned i vekt..:)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo et relativt omfavnet produkt da. Hvorfor tror du Bunnpris, som ofte har begrenset utvalg og hylleplass og bare kjører bestselgere, har tatt dem inn i sortimentet i utgangspunktet? De har ikke akkurat et gigantisk utvalg av slankepiller, kun de mest populære.

Jeg visste ikke at de hadde et utvalg av slankepiller i det hele tatt jeg. De har nok ikke tatt det inn pga den gigantiske suksessen du mener pillen har. Slike produkter tas inn i partier fordi grossisten presser frem en avtale. De selges antageligvis primært gjennom sjokkselgere og såkalte "tilbud". De havner på hyllene etterhvert i et par utvalgte butikker før de antagelig lider samme skjebne som nutrilett og andre butikk-kosttilskudd.

Nutrilett finnes jo i så og si alle dagligvarebutikker og de selger antagelig bedre enn mange andre typer legemidler med dokumentert effekt. Noen vil kalle dette et suksessprodukt, men hvem for? For produsenten og grossisten. For forbrukeren er ikke dette noe annet et produkt som i bytte mot litt penger skal la deg tro at du nå levere et bedre og sunnere liv.

Nå ble det litt off topic. Søkte etter forskningsartikler rundt dette og fant et par. De som var gjort på mennesker fant jeg kun gjennom selgere av kosttilskuddet. Fant også en som ble gjort som forsøk med rotter. De viser alle at det hemmer noe opptak av glukose dersom kosttilskuddet tas til riktig tid og i riktig dose. Likevel er effekten så liten (til og med på de studiene jeg fant gjennom selgeren) at det spørs om det er noe vits å kaste bort pengene sine. Forsøkspersonene gikk ned 1,7 kg på 8 uker. Og de nevner ikke hvilken vekt som ble redusert. Det kan ha vært glykogen og vann, fett, muskler, eller andre ting.

Jeg vil avslutningsvis gjerne sitere Ibsen: "Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...