Gå til innhold

Hva er dine planer for sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er sommeren endelig her igjen! Så jeg tenkte jeg kunne opprette en tråd der vi kan dele våre sommerplaner.

Hva skal du i sommer og hvem skal du tilbringe ferien med?

Skrevet

Jeg skal kanskje til Hellas med kjæresten. Har ikke bestemt oss enda. Får se den 28. hva som skjer der borte ;p

Skrevet

Jeg skal jobbe i hele sommer. Mulig det blir en ferietur til høsten istedet

AnonymBruker
Skrevet

Sydentur med mine foreldre - jeg er 24 år gammel.

Skrevet

Jeg har ferie i fire uker, fra 18 juli. :) Skal bare være hjemme. Har akkurat bygd oss hus, så skal ordne litt utenfor.. Bygge mur, lage terrasse i 1. etg og så i plen, og ordne i vår kommende hage. Så håper på fiiiin vær! :D Mulig vi tar oss noen dagsturer her og der, men ingenting planlagt. :)

Skrevet

Jeg skal på Hovefestivalen med en haug venner. Reiser om en times tid. Resten av sommeren skal jeg jobbe...

Skrevet

Jobber 100 % i sommer. 1. august har jeg tre uker fri fra jobben, men studiene begynner midt i. Gifter meg 6.august og det blir en tur til Amsterdam i tre netter etter bryllupet.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ha 4 uker ferie. Først skal jeg besøke ei venninne i Tallin, også ei uke til Bulgaria med noen venner.

Skrevet

Skal jobbe i hele sommer. Men det er på en annen kant av landet, så det blir jo litt ferie-aktig, egentlig. Har en uke ferie, og da tror jeg at jeg skal være hjemme i Oslo og få sett så mange venner som mulig, siden det blir lite av det ellers i sommer.

Skrevet

Hoi, skal vi se da;

Først skal jeg bli ferdig med å rydde utav boden og kaste all dritten som har samla seg opp, før jeg selger møbler og hvitevarer og annet stæsj, pakker sammen resten av livet mitt og stabler det hjemme hos mine søte foreldre. Deretter har jeg planlagt en hyttetur til Fosen med venninner, og Harry Potter-maraton i anledning den nye filmen. Etter det blir det salg av leilighet før jeg flytter til Glasgow. Skal farte litt mellom Glasgow og Edinburgh for å få med meg mest mulig av The Fringe, og kanskje en snartur nedom Leeds på festival der. Etter det blir det bursdagsfeiring og masse teaterglaning i London i begynnelsen av september før skolestart 14.9.

Blir sliten bare av å se på dette her, jeg. Noen som sa ferie..?

• Liker 1
Skrevet

Jobb og Danmark. Vurderer en tur til Marokko, men det blir ikke før i oktober.

Skrevet

Skal bare jobbe. Har hatt en del fri nå da, etter jeg var ferdig på uni :) Men med litt jobbing nå og da. Vi prøver å ordne tur til London på sensommeren/høsten!

Gjest MorAase
Skrevet

Her skal en jobbe og yte for samfunnet hver eneste samfulle dag :) Håper å klare å få jobbet uten å måtte ta ut ferie.

Skrevet

Jobbe, jobbe og jobbe. Slutter i August, og da skal jeg 9 dager til Toronto! Bodde der i høst, så det blir moro å dra tilbake en tur :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen jobb i sommer, og ferie fram til studiestart i midten av august. Hadde noen planer for turer o.l., men jeg har skrinlagt de fleste av dem etter et dødsfall i nær familie.

Skrevet

Jeg er i Australia for øyeblikket, så det blir en tur til Cairns og the Great Barrier Reef, etter det setter vi kursen mot Bali og Gili-øyene :D Blir utrolig herlig! Er tilbake i Norge i slutten av juli :)

Skrevet (endret)

Har som regel brukt sommerferien til å reise, men i år skal jeg jobbe. Blir et par hytte-/helgeturer med venner.

Endret av *Butterfly*
Gjest CrazyCatlady
Skrevet (endret)

Skal jobbe stort sett hele sommeren,men har ordnet meg en uke fri så da skal jeg og kjæresten tilbringe en uke på Kreta.

Gleder meg utrolig til det nå og jeg trengte virkelig noe å se frem til :)

Endret av CrazyCatlady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...