smalls Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Jeg likte den ikke. Ikke min stil i det hele tatt.
Kvist Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Den synes jeg var fin! Liker godt at livlinjen er der livlinjen faktisk er, og ikke over eller under. Man ser nettere og mer feminin ut da gjerne. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Her fant jeg mye fint til meg selv, men hva slags butikk er dette, må jeg betale toll på ting?
Silje_Mor Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 den var da fin, også er jo blått en veldig fin farge i tilegg
CoffeeCup Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 (endret) Er det de samme prisene i butikkene mon tro? Vanvittig billig! Syns forresten kjolen var søt, men mange andre kjoler der som var mye finere. Endret 26. juni 2011 av CoffeeCup
Tonka Skrevet 27. juni 2011 #11 Skrevet 27. juni 2011 Den er søt øverst, men kjedelig fra livet og ned. Alt i alt vil jeg si kjedelig. Hadde ikke kjøpt den selv, men det er godt mulig at den kan styles til å bli fin, og at du kler den bedre enn hva jeg ville ha gjort.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Skrevet 28. juni 2011 Søt, men kanskje litt kjedelig? Avhenger vel litt av hvordan man styler den da. Men den jeansblåe fargen der er veldig fin!
Gjest imli Skrevet 28. juni 2011 #13 Skrevet 28. juni 2011 Den synes jeg var fin! Liker godt at livlinjen er der livlinjen faktisk er, og ikke over eller under. Man ser nettere og mer feminin ut da gjerne. Tykkjer det såg ut som om kjolen var smalast rett under puppane, eg? Elles er eg einig med deg i at det er finast med kjolar som markerar midja, ikkje alle andre plassar, men det er ikkje lett å finne no for tida! Elles heilt grei kjole.
Gjest luri Skrevet 28. juni 2011 #14 Skrevet 28. juni 2011 Synes fasongen var fin på den, men er ikke noen fan av dongeristoff på verken kjoler eller jakker. Ikke min stil, men tror den kan være fin og "avslappende" på noen.
Gjest imli Skrevet 28. juni 2011 #15 Skrevet 28. juni 2011 Her fant jeg mye fint til meg selv, men hva slags butikk er dette, må jeg betale toll på ting? Er det ikkje slik at ein må betale toll på alt over 200 kr frå utlandet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå