Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i "meh". Synes de ser ut som hyggelige, flotte jenter, men de bruker altfor mye eyeliner! Og rougen til Kate på bryllupsdagen !!!

Skrevet

Å .. tenke mer på klærne jeg da :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Nja, jeg synes vel igrunn de begge har en ganske kjedelig og ordinær hverdagsstil. Det første jeg tenkte da jeg så bildet du lenket til var tusen ting jeg ville ha gjort annerledes enn henne når det gjelder antrekkene. Men brudekjolen til Kate var NYDELIG.

Skrevet

Ja, det er basisen som jeg liker, og så kan man jo bare gjøre som man vil med antrekkene.

Jeg liker den enkle, klassiske stilen selv, men syns det er vanskelig å finne noe fint når man er 30.. :)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg likte faktisk ingen av antrekkene hennes. Enten kjedelig, dårlig passform eller bare merkelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte faktisk ingen av antrekkene hennes. Enten kjedelig, dårlig passform eller bare merkelig.

:ler: beskriver du meg, eller?

Gjest Katten.
Skrevet

Det ville jeg aaaaaaaldri gjort *plystre uskyldig*

Skrevet

Det ville jeg aaaaaaaldri gjort *plystre uskyldig*

:balltre:

Skrevet

Ho ser veldig vanleg og kjedeleg ut, men den veska kan eg godt tenkje meg... :)

Skrevet

Både Pippa og Kate har kjedelig, altfor konservativ grå mus-stil. Fatter ikke hvorfor de får så mye oppmerksomhet for stilen sin, de kler seg akkurat som millioner av andre damer - de mest anonyme plaggene du finner på Zara o.l.

Meh, som Katten sier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...