Kvist Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg har kjøpt meg dette skjørtet i dag. Sitter som et skudd på min nye, og mindre kropp Hva slags topp bør jeg ha til? Er jo detaljene i livet som gjør mye av greia her, og da funker jo ikke mine typisk lange topper til. Må legge til at jeg fortsatt er større enn jeg kunne ønske, er vel ca str 42 nå. Ønsker derfor ikke altfor "klengete" stoff, samtidig som jeg er langt forbi telt-toppene. Ser for meg en form for bluse jeg kan putte nedi. Som er innsvinget uten å være trang. Men hvor finner jeg det? Endret 25. juni 2011 av Kvist
Kvist Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2011 Ingen som har noen forslag til hvor jeg kan se etter topper? Synes det er så mye blonder og dill på det jeg finner i kjedebutikkene for tida.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Jeg fant en del fine topper her. Særlig mange av de hvite, "frilly" blusene var fine, f.eks. denne. Men også litt "sprekere" topper kan funke, som denne.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Åh, herlig fint! Hvite bluser, med folder, knapper, uten knapper, korterma, langerma. Mørk rød bluse, mørk blå bluse, samme beskrivelse som over. Og ja, alle bluser kan du dytte ned i skjørtet og få til å se bra ut Du kan lete i nettbutikker, er det kanskje uaktuellt?
Kvist Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2011 Ooo, takk Zara har vi ikke her i byen og da glemmer jeg at det finnes. Hehe. Der har de jo ofte litt finere plagg enn på HM også Elsket den grønne, men den må jeg prøve først. Aldri hatt sånn halsringning og lurer på om den ikke bare vil få meg til å se ut som Sponge-Bobs grønne kusine...
Honesty Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Jeg kjøpte denne blusen for en stund siden, og kan tenke meg at den passer til skjørtet du linker til. Stoffet er stretchy, og den har vaffelsøm bak og under puppene, så man får veldig fin fasong, i tillegg til at den er behagelig å ha på. 1
Kvist Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2011 Åhh, Honesty! Den tror jeg nesten jeg må ha i brunt uansett. Supersøt! Takk takk :D
Gjest Coarvi Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Åh, rålekkert skjørt! Syns folk skal komme med flere tips, jeg synes det er kjempevanskelig å finne fine overdeler til skjørt, særlig hvis man vil holde seg unna hvite, kjipe bluser (som får meg til å se ut som et spøkelse). Den fra Oasis var kjempefin! Hvorfor kan man aldri finne sånt i butikken når man selv er ute og leter?
CoffeeCup Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Råflott!!! Digget det skjørtet, vil ha vil ha!! Og den toppen Honesty viser var også innmari fin, tror den kan passe! Men det blir kanskje litt mørkt? Kanskje de har den i hvit? Ellers tror jeg bare en vanlig hvit t-skjorte/singlet, med V-hals vil være veldig fint! Men du ville kanskje ha noe enda mer formelt?
Honesty Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har Oasis-toppen jeg linket til i svart, og da jeg kjøpte, hadde de den i stripete i svart og hvitt, en flott kongeblå farge, og brunt. Men det var i begynnelsen av mai, så jeg vet ikke helt hva som finnes i butikkene.
Dragonfly84 Skrevet 27. juni 2011 #11 Skrevet 27. juni 2011 Åh, rålekkert skjørt! Syns folk skal komme med flere tips, jeg synes det er kjempevanskelig å finne fine overdeler til skjørt, særlig hvis man vil holde seg unna hvite, kjipe bluser (som får meg til å se ut som et spøkelse). Den fra Oasis var kjempefin! Hvorfor kan man aldri finne sånt i butikken når man selv er ute og leter? Jaa, jeg syns også det er kjempevanskelig... Jeg kjøper skjørt etter skjørt men finner aldri topper som passer Jeg ender alltid opp med å se ut som jeg skal i jobbintervju eller i begravelse, så da tar jeg kjole i stedet. Skjørtene blir bare hengende i skapet...
Kvist Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2011 Oslotur i dag, prøvd omtrent samtlige topper/bluser i Hegdehaugsvn og Bogstadvn. Sukk, ikke en eneste med hjem. Blir gal av rysjer, volanger, paljetter, perler, nettingbiter og dill. Enten det, eller så er snittet kjempemerkelig, eller utsolgt for størrelser mellom XS og XXL. Får lete videre ja. Rakk ikke mer i dag dessverre. Men tusen takk for innspill alle sammen!
Gjest Coarvi Skrevet 29. juni 2011 #13 Skrevet 29. juni 2011 Oslotur i dag, prøvd omtrent samtlige topper/bluser i Hegdehaugsvn og Bogstadvn. Sukk, ikke en eneste med hjem. Blir gal av rysjer, volanger, paljetter, perler, nettingbiter og dill. Enten det, eller så er snittet kjempemerkelig, eller utsolgt for størrelser mellom XS og XXL. Hehe, skjønner frustrasjonen så inderlig godt! Da jeg i vår tok et semester ved en skole der t-skjorter var forbudt var det komplett umulig å finne OK bluser/skjorter uten rysjer, volanger og alt det der. Det er det jeg hater med mote - når noe er moderne er det umulig for oss som ikke kler den moten å finne noe som ser OK ut! Rysjer og paljetter ser greit ut på noen, men det er bare så langt fra min stil som det går an å komme. Det endte opp med at jeg for det meste gikk i bukser og gensere i 35 varmegrader på skolen, fordi jeg ikke hadde søte topper å bruke til skjørtene...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #14 Skrevet 2. juli 2011 Jeg kjøpte denne blusen for en stund siden, og kan tenke meg at den passer til skjørtet du linker til. Stoffet er stretchy, og den har vaffelsøm bak og under puppene, så man får veldig fin fasong, i tillegg til at den er behagelig å ha på. Fantastisk, hvordan vil du si at den er i str? Er den en typisk S eller? Jeg er str XS/S, vet ikke helt hvilken jeg bør bestille i, om stoffet er ganske stretchy, kan jeg ta XS, om det ikke er det, burde jeg ta S. Vil helst ha den så fin og inntilsittende som mulig.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #15 Skrevet 2. juli 2011 Eller, jeg ser str er 06,08,osv, kan man si at det står for 36,38 osv?
Honesty Skrevet 3. juli 2011 #16 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg har den i 08/34, og er en typisk 34, men jeg er bred over skuldrene, så denne er ikke liten i størrelsen, i hvertfall. Personlig ville jeg ikke gått ned i str. for at den skal sitte bra øverst over ryggen, men dersom du har veldig smale skuldre, går det kanskje bra? Den har dessuten innsving både bak og foran, og skal ikke sitte helt tett inntil kroppen. Da er det store muligheter for puppeskvis. Endret 3. juli 2011 av Honesty
Shoe Skrevet 6. juli 2011 #19 Skrevet 6. juli 2011 http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/bluser-skjorter/only-589/dina-frill-shirt-589403-14/ kunne kanskje passe...? eller: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/bluser-skjorter/only-589/dina-frill-shirt-589403-29/ Jeg er ikke helt sikker på fargen, men formen syntes jeg passer ganske bra. Jeg foretrekker nok kanskje denne : http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/bluser-skjorter/esmeralda-916/deborah-top-916005-13/ Se om du finner noe av smak=) Flott skjørt! Du blir sikkert fin
Kvist Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #20 Skrevet 6. juli 2011 Takk for linker Shoe, hadde det ikke vært for Nellys 100% polyester-greie skulle jeg absolutt hatt den første der. Den var kjempefin, de andre også forsåvidt. Mye renere i stilen enn alt det andre som er i butikkene for tida. Isj, hvem orker egentlig å gå i polyester, kan ikke polyesterbruken snart gå over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå