Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i butikk i dag.

Jeg har fullført ungdomsskolen og det er alt.

Jeg har mange ting jeg kunne tenkt meg å prøve - men jeg har en familie å forsørge,så jeg må jobbe, men jeg klarer ikke å jobbe i en jobb jeg HATER så intenst uten å bli psykisk knekt lenger.

Jeg vil så gjerne ta videregående og en utdannelse som kan gi meg en bedre jobb,en jobb jeg kan trives i,eller i det minste ikke hate.

Jeg har ingen anelse hvor jeg skal starte, for den 25 års regelen forvirrer meg bare - jeg skjønner ikke den.

Måtte bare få det ut egentlig.

Jeg kunne tenke meg å jobbe som formgivingslærer,engelsklærer- sånn bortsett fra at jeg ikke liker barn og ungdommer som ikke er mine :P

Psykolog,men det er jo en helsikes utdannelse og lån..

Forfatter/kunstner er vel det jeg kunne tenke meg mest,men jeg er ikke så flink at jeg innbiller meg at jeg kan leve av det.

Illustratør eller animatør..

Jeg kunne tenke meg å ha egen butikk, fordi jeg ser ting jeg ville gjort på jobb,helt fullstendig annerledes enn på jobb. Men jeg har ikke økonomi til det - i alle fall ikke ennå.

Jeg kommer ikke på så mye annet,akkurat nå - annet enn bibliotekar,men da må jeg flytte enten med barna,eller fra barna i over ett år, for å ta ferdig utdannelse om 5-6år.. Det er helt uaktuelt,i alle fall sånn ståa er nå,fordi vi bor veldig billig,og har fremdeles dårlig råd..

Jeg ser liksom ikke lyset i tunnellen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...