Gå til innhold

Muskuløse men feminine kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet mitt med slike fitness dronninger er at de, på det nivået slanker bort kvinnelige former for å definere musklene. Det blir bare ikke vakkert..

Men damer som er trente og sterke, ja takk.

Endret av Inx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Er det ikke sånn at damer og menn som selv er litt slappe i fisken synes damer i første innlegget er for muskuløse? Ingen av de damene har muskler som synes spesielt godt før de flexer dem, engang. Stort sett vil de se ganske normale, muligens litt mer velproposjonert ut enn normalbefolkningen, når de får på seg klær. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, må si svarene her overrasker meg. Synes på ingen måte disse kvinnene ser verken syke eller "psyke" ut. Ser ut som friske, sunne kvinner som riktignok ser mer veltrent ut enn gjennomsnittskvinnen. Minus silikonen som for min del blir i overkant påfallende, synes _jeg_ de ser fine ut. Men nå er jeg muligens inhabil her, siden jeg er heterofil kvinne selv. Jeg synes det er fint med litt definerte muskler, også på damer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner skal være små, nette, søte. En kvinne skal ikke være sterkere enn den hun er sammen med. Det blir bare så feil av så mange grunner. Hva skal hun da være sammen med han for? Det er fint med kvinner som er trente, ja. Men de må ikke ha muskler, det er ikke fint.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal være små, nette, søte. En kvinne skal ikke være sterkere enn den hun er sammen med. Det blir bare så feil av så mange grunner. Hva skal hun da være sammen med han for? Det er fint med kvinner som er trente, ja. Men de må ikke ha muskler, det er ikke fint.

Jo, kvinner faktisk ha muskler.

Og det er vel sjelden en kvinne blir sammen med en mann fordi hun har behov for det han kan tilføre av muskler/styrke inn i livet hennes ..? Menn kan da vitterlig gjøre nytte for seg på andre måter og.

Endret av lys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Det er faktisk en meget fascinerende opplevelse og ha røff dominerende sex med ei jente, som man vet kunne drept deg i løpet av sekunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer, synes nå jeg, men de bør ikke ha mer synlige muskler.

Bare to ting som trekker ned; silikonpuppene og "skokremen" de bruker i konkurransene.

Endret av Best
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer, synes nå jeg, men de bør ikke ha mer synlige muskler.

Bare to ting som trekker ned; silikonpuppene og "skokremen" de bruker i konkurransene.

Tror nok George hadde bedre smak enn som så ;):ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What a bunch of pansyasses. Kvinner skal ikke ha muskler? Jeg må le når jeg leser noen av kommentarene her. Lurer på hvordan dere ser ut, dere som føler dere truet av halvtrente kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

What a bunch of pansyasses. Kvinner skal ikke ha muskler? Jeg må le når jeg leser noen av kommentarene her. Lurer på hvordan dere ser ut, dere som føler dere truet av halvtrente kvinner.

Nok til å få slike som deg til å tie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ikke truet, men får bare ikke ståkuk av slike damer. Og for meg er det viktig at dama gir meg ståkuk. Er dette feil av meg mener du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke truet, men får bare ikke ståkuk av slike damer. Og for meg er det viktig at dama gir meg ståkuk. Er dette feil av meg mener du?

Noen synes å mene at kvinner skal være svakelige og eksisterer kun for å tilfredsstille menn visuelt eller på andre måter. Dét er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot en trent kvinne, men hvis hun begynner å ligne på en mann, da er det ikke lenger tiltrekkende.

Det har ingenting med å føle seg truet, det har kun med hva en synes er pent (eller ikke) å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen synes å mene at kvinner skal være svakelige og eksisterer kun for å tilfredsstille menn visuelt eller på andre måter. Dét er feil.

Den tolkningen der var jo det glade vanvidd. Jeg snakker kun visuelt her, ikke at kvinner skal være svakelige seksuelle tjenere for meg. Jeg blir hardest av formfulle kvinner, type timeglassfigur med runde, bløte hofter å ta på. Har alltid vært slik så lenge jeg kan huske. Det har bare med preferanser å gjøre, ikke at jeg vil tvinge kvinner til å oppføre seg på en slik eller slik måte. Capiche?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 1 og 3 har da fine kropper! Nr. 1 fine lange bein og nr. 3 fin runpe.

On the downside så er skopussen, som det få fint ble kalt her tidligere, og silikonen ikke noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tolkningen der var jo det glade vanvidd. Jeg snakker kun visuelt her, ikke at kvinner skal være svakelige seksuelle tjenere for meg. Jeg blir hardest av formfulle kvinner, type timeglassfigur med runde, bløte hofter å ta på. Har alltid vært slik så lenge jeg kan huske. Det har bare med preferanser å gjøre, ikke at jeg vil tvinge kvinner til å oppføre seg på en slik eller slik måte. Capiche?

Det er greit å ha preferanser, men de kan uttrykkes uten å diktere hvordan folk "skal være".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er fint med damer som har så tydelige muskler. Det er veldig lite feminint etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...