Gå til innhold

Muskuløse men feminine kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes kvinner og menn om kvinner som trener hardt og har betydelig mer muskler enn fett men som samtidig opprettholder sin kvinnelighet ved for eksempel silikon, langt hår, sminke og feminine klær og sko. Er dette tiltrekkende eller avtennene?

fitnessbabe1

fitnessbabe2

fitnessbabe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor? Fordi de er mye mer trent enn dere?

Fordi det er helt psykt. Og ikke pent.

Kvinner skal ikke ha synlige muskler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vakkert! de har mer former enn mange lubbne kvinner jeg har sett.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det så ikke så verst ut.

De hadde jo fortsatt feminine former, og litt muskler på kvinner kan faktisk se bra ut. Jeg har sett mye verre muskeldamer enn dette, og det ser ikke bra ut. Disse damene bør dog ikke legge på seg mer muskler, de er i grenseland.

Ser helt greit ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker også trente kvinner, jeg er trent kvinne selv. Ikke heelt som de på bildene, men hakket før. Jeg har altså synlige muskler, flat mage, men jeg har beholdt å ikke gå lavere i fettprosent fordi jeg vil beholde puppene mine naturlige som er en C/D cup.

Det som er synd er at mange av disse trente kvinnene har silikoninnlegg som synes veldig godt i formen fordi innlegget får kanter, det er det eneste jeg misliker ved det. Ellers er jeg for fitnessbabes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnene der ser vel ikke så friske eller lykkelige ut, litt usunn image synes jeg (silikon, alt for mye sol, blekede tenner, preg av "pumping", og de høye hælene og det store håret passer liksom helt ikke helt inn. Kan man kanskje si at de er pene men hadde vært penere mer naturlige?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke se noe feminint i disse damene? De ser nesten ut som menn. De mangler bare noe mellom bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er ikke solbrune mange av dem, grunnen til at de er så mørke er at de er smurt inn med sånn mørk sjokoladelignende lotion rett og slett, man ser ut som man har grilla i sola i 20 timer i strekk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Puppene ser ut som to uheldige utvekster, som om du plasserer en fingerbøl under huden i pannen. Det er det eneste negative. Men det er en stor negativ ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinnene der ser vel ikke så friske eller lykkelige ut, litt usunn image synes jeg (silikon, alt for mye sol, blekede tenner, preg av "pumping", og de høye hælene og det store håret passer liksom helt ikke helt inn. Kan man kanskje si at de er pene men hadde vært penere mer naturlige?

På en måte synes jeg det er spennende at de ser litt "unaturlige" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På en måte synes jeg det er spennende at de ser litt "unaturlige" ut.

LITT unaturlige?! LITT?! Litt unaturlig er når noen har en føflekk på skamleppene. De her ser ut som rene freaks jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke solbrune mange av dem, grunnen til at de er så mørke er at de er smurt inn med sånn mørk sjokoladelignende lotion rett og slett, man ser ut som man har grilla i sola i 20 timer i strekk :fnise:

Hjelpes, det ser jo i grunn kjemperart ut, litt sykt, lurer på hvorfor de gjør det tro :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tronder

Flotte kvinner i bilde 1 og 3, kan ikke uttale meg for bilde 2 da jeg egentlig ikke synes rene asiatiske damer med silikon er så tiltrekkende.

Dog kunne kvinnene på bilde 1 og 3 ha hatt bittelitt mindre silikon (hvis de har det)

Men http://www.jamieeason.com/photos/view/?cid=26175_image_66 Jamie Eason er unektelig vanvittig flott fitness utøver.. Det kan ingen nekte på!

Endret av tronder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med dere? Jenter skal ikke ha muskler? Vi mennesker SKAL ha muskler. Vi mennesker blir mer og mer puddinger. Jeg håper en dag å finne ei som er like glad i trening som det jeg er.

En dag skal Gina Cerano bli min :)

Gina Carano

Så kan vi trene i lag :D

Rear

Gina eller Camille Leblanc

Camille Leblanc

Fit girls all the way. Man merker det sp mye bedre på de som er aktive hvor mye mer livslyst de har etc. Nei behold "The hills" jentene dere så kan jeg få løvinnene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke hva jeg ser på som feminint. Jeg føler selv at jeg er feminin, og jeg ser ikke sånn ut at all. Kunne ikke tenkt meg og sett sånn ut heller. Man vil jo ikke være slapp i fisken, men det fins en grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er kvinner som ser slik ut fullstendig avtennende. Jeg liker at kvinner ser ut som nettopp det, og ikke en eller annen mellomting mellom menn og Barbie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...