Gå til innhold

Jeg gleder meg til jul - i Juni!

Når begynner du å glede deg?  

13 stemmer

1. 1. Når begynner du å glede deg til jul?

• Januar-mai?
      0
    • Mai-september?
    • September-Desember?

Anbefalte innlegg

Gjest Dunderungen
Skrevet

Har en helt sinnsyk julefølelse, og dette skjer hvert år rundt mai/juni. Jeg elsker vente tiden, luktene, vaskingen, musikken og pyntingen. Men det er noe underlig når man ligger i juni å lytter til julemusikk og titter på julefilmer :P

Det merkelige er at jeg er ikke det spor lei når det faktisk blir desember :P Jeg kan se alt av disney's tegneserier, og høre på den samme jule CD'en.

MEN, meget viktig å understreke at 3 nøtter til askepott blir gjemt til jul;)

Er det flere som gleder seg til jul allerede?

Hvilken musikk og lukt får julestemingen opp hos deg?

Hva er din jule film?

Hvem feirer du jul med? :)

post-43021-0-58028600-1309007781_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Jeg er visst ikke helt alene.

Har allerede jul i tankene jeg, er jo tross alt under seks måneder til julaften.

Jeg får gjerne julestemningen for fullt sånn i september, da er det full nedtelling :danse: !

Men har allerede nå begynt å tenke på hva jeg kan gi til ulike personer, og kjenner at jul er noe av det beste som finnes!

For meg er det som skaper stemingen ventetida, og spesielt planleggingen. Jeg gleder meg over å lage liste med gaveoversikt, skrive ned hva jeg kan gi til hvem, finne fint innpakningspapir og kort som matcher, se for meg julaften og alt det tradisjonelle som skjer!

Jeg er veldig glad i "A chrismas carol", så den ser jeg gjerne før jul, men selvfølgelig er "Tre nøter til askepott" aller best, men den skal kun sees på jualften!

"O helga natt" er favoritt julesangen, litt avhengig av hvem som synger den da!

Julaften feires med familien min eller svigerfamilien!

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg er veldig glad i julen, men å glede seg allerede nå? :sjokkert:

Det er jo nettopp blitt sommer jo :fnise:

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Sorry, men jeg ser ikke fram til julen i det hele tatt. Gleder meg overhode ikke. Uansett måned.

Gjest Dunderungen
Skrevet

Sorry, men jeg ser ikke fram til julen i det hele tatt. Gleder meg overhode ikke. Uansett måned.

Hvorfor det da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...