Gå til innhold

Veeeldig rart!!

Fremhevede innlegg

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at "Berta" bare spør om ting rundt BC????

Hvem som helst kan vel finne ut av det hun " lurer på"; det er jo bare å spørre dem det, er det ikke??

Bare syns det var litt merkelig.........

( nei, jeg sikter ikke til "snikreklame" )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt enig, men veldig farlig å tro uten å vite, men ja ganske spesielt :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg ser dette ut som snik-markedsundersøkelse fra BCs side.

Ved å utgi seg for å være en person som lurer på ting, får de oversikt over hva folk har vært fornøyde med, hva de har vært misfornøyde med og en generell oversikt over hviket inntrykk folk har av dem.

At firmaer gjør dette på diskusjonsfora som dette er ikke noe nytt!

Skrevet

Men det er da bare for BC å sende ut en markedsundersøkelse til dem som har vært kunder hos dem med spørsmål de lurer på for å kunne gi bedre service............ enklere enn det kan det vel ikke bli???

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Sendte en mail til BC med spørsmål om det var en markedsundersøkelse fra deres side, og fikk ( som vanlig ) hurtig svar tilbake.

De har ingen markedsundersøkelse ute, hverken på Kg eller andre steder, og takket for at jeg spurte om dette.

For dem hørtes det heller ut som om noen faktisk var interessert i å vite litt om dem.

Tror ikke det er "snikmarkedsundersøkelse"; det er ikke deres stil, etter min erfaring; men heller typisk en gjest som skal gjøre det til noe lugubert, som dessverre ofte skjer.

Berta: BC gjør en kjempejobb og jeg håper du får en like god erfaring som jeg har med dem.

Klem

Ninach

Skrevet
:enig: :enig_animasjon: :hoppe:

Hi hi kjeder du deg nå igjen Snurre....... :ler:

Skrevet

Hi hi kjeder du deg nå igjen Snurre....... :ler:

Ja, samboen har jobbet nattevakt og ligger derfor å sover :roll::roll::roll:

Jeg er våken og kjeder meg, litt for sosial av meg

:heiajente::hoppe: :klem2:

Skrevet
Er det bare jeg som reagerer på at "Berta" bare spør om ting rundt BC????

Hvem som helst kan vel finne ut av det hun " lurer på"; det er jo bare å spørre dem det, er det ikke??

Bare syns det var litt merkelig.........

( nei, jeg sikter ikke til "snikreklame" )

Ninach, du må seriøst ha et fritidsproblem. Enn å henge seg opp i noe sånt!!! Gubban, jeg vurderer å bruke dem og vil naturlig nok vite litt om dem! Blir litt satt ut jeg... har brukt dette foraet i 3 dager og får allerede en snikende følelese at det er en internettversjon av et småsamfunn der man blir gått etter i sømmene hvis det er noe som er det miiiiinste utenfor (enkeltes) standarder.... hjelp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ninach, du må seriøst ha et fritidsproblem. Enn å henge seg opp i noe sånt!!! Gubban, jeg vurderer å bruke dem og vil naturlig nok vite litt om dem! Blir litt satt ut jeg... har brukt dette foraet i 3 dager og får allerede en snikende følelese at det er en internettversjon av et småsamfunn der man blir gått etter i sømmene hvis det er noe som er det miiiiinste utenfor (enkeltes) standarder.... hjelp.

Ja du kan så si.... Er vissnok et vanlig fenomen her inne. Så mye mistroisk som man klarer på minst mulig tid :roll:

Skrevet

da er det vel bare å heve seg over det og hvenvende seg til brukere man tror har noe å fare med. :blunke:

Skrevet
da er det vel bare å heve seg over det og hvenvende seg til brukere man tror har noe å fare med.

:enig_animasjon:

........og i tillegg heve seg over den mistenkeliggjøringen man evt. blir utsatt for, siden man selv vet hvorfor man stiller disse spørsmålene, og heller ikke ta seg nær av de svar som blir gitt av alle her inne........

Skrevet

Kjære Berta

Velkommen til oss, vi skal prøve å ta bedre vare på deg videre

Klem fra Snurre :velkommen:

Gjest sexysadie
Skrevet

Spør Bertha inne på Personlige Meldinger eller send henne en PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...