girl95 Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Heeei. Tenkte jeg skulle begynne å vokse leggene nå, skal gjøre det for første gang så har veldig lite erfaring. Jeg vil helst bruke noe som ikke gir smerte, for det tåler jeg neste ikke. Noen som har noen gode hårfjerningsprodukter å anbefale, de som ikke er "voks, nappemaskin" som ikke gjør vondt. Er det slik at du får er hår av å bruke veet krem, er den bra eller ikke? Hva er forskjellen på rosa Veet krem og grønn veet krem? Takker for svar :-D
Inger88 Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Du kan barbere deg med høvell eller maskin. Bruker du høvell vil jeg anbeale deg å bruke sånn barbergel eller barberskum, da det kan bli sårt uten. Veet hårfjerningskrem funker det og. Forskjellen på de to er tillegstfoffene, og den røde er for normal hud og den grønne for tørr hud. Du kan lese mer om de hårfjerningskremene på hjemmesiden. Jeg vokser leggene, synes det er best, men det er jo litt vondt da. Jeg føler en barbermaskin fort blir sløv. Tror nok jeg vil anbefale deg å begynne med høvell og se hvordan du liker det.
Jade Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Når du drar ut hårene fra roten, så gjør det selvsagt vondt. Med epilering så tar du litt og litt. Det tar lengre tid men det er vondt på mindre område av gangen. Voks er gjerne mer vondt, men det går fortere over siden du tar større områder. Du kan jo prøve laser hvis du har mørkt hår. Det gjør ikke vondt Men en del dyrere. Hårfjerningskrem er bare tull. Hårene blir gjerne borte en dag mer enn ved barbering Endret 25. juni 2011 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå