Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket yrke har du i dag? Hvilken utdanning har du, hvilke fag har du hatt, hvor lenge? Angrer du på utdanningen du tok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er dataingeniør, og jobber som dataingeniør. Fulgte fagplanen som var satt opp på høgskolen.

Angrer definitivt ikke på yrkesvalget mitt. :)

Endret av SmallTalk
Skrevet

Utdannet innen teknologi, medier og design. Ansatt i et trykkeri der jeg driver med alt fra produksjon til markedsføring til design.

Angrer slett ikke på utdanningen min, skjønt det var tunge perioder underveis i studieløpet :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket yrke har du i dag? Hvilken utdanning har du, hvilke fag har du hatt, hvor lenge? Angrer du på utdanningen du tok?

Sykepleier. Treårig høgskoleutdanning.

Hadde anatomi og fysiologi, sykepleieteori, geriatri, kommunikasjon, ernæring, sosiologi, sosialantropologi, patologi, mikrobiologi, medisinhåndtering og medikamentregning, farmakologi, helsejus, etikk, helsepolitikk, sykdomslære, psykologi, psykiatri, forebyggende helsearbeid

Hadde i tillegg praksis på psykiatrisk, kirurgisk og medisinsk avdeling, samt sykehjem, hjemmebaserte tjenester, føde/barsel, helsesøstertjenesten.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg angrer ikke, nei. Jeg mistrivdes første året mitt, det syntes jeg var direkte kjedelig og jeg vurderte sterkt å slutte. Heldigvis fortsatte jeg, og jeg fant det mer og mer spennende etter hvert som jeg så hvilke muligheter jeg hadde som sykepleier. Nå tenker jeg å søke Leger uten grenser, og jeg har etter hvert lyst til å videreutdanne meg eller ta en master, må bare bestemme meg for hva..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...