Gå til innhold

Hvilken juice er sunnest?

frkmammatil3

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned maaange kilo, og ønsker å supplere melk med juice av og til, til brødmåltider. Men det sies jo så mye forskjellig om juice, at det er bare sukker osv. Men hvilken juice er den sunneste å drikke, når man kanskje holder seg til 2-3 dl pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har mange kg du vil gå ned ville jeg heller prøvd å holde meg unna juice i hverdagen og evt ha det til helgefrokosten eller noe sånt bare om det er viktig for deg. Etter å ha sett på kaloriinnholdet i endel forskjellige juicer har jeg kuttet det helt ut...

Ta deg en tur på butikken å se på hvilke av de du liker som har minst kcal i seg da vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-) Men nå tenker jeg ikke kun på kcal innhold, men også hvorvidt det er mye næring i forhold til kcal. Drikke må jeg jo uansett ha, så om det kommer fra melk eller juice, til ett måltid om dagen håper jeg skal gå bra :-)

Jeg fant en test som viste at Mana og Tropicana kommer godt utav det, så jeg kommer nok til å drikke dette av og til, om ikke hver eneste dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tine sunniva 100% juice er ikke tilsatt sukker. Skal du få i deg mest C vitaminer også, så tar du den med fruktkjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan også spe ut juicen med iskaldt vann for å minske på kaloriene men allikevel holde på litt smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...