frkmammatil3 Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg skal ned maaange kilo, og ønsker å supplere melk med juice av og til, til brødmåltider. Men det sies jo så mye forskjellig om juice, at det er bare sukker osv. Men hvilken juice er den sunneste å drikke, når man kanskje holder seg til 2-3 dl pr dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvis du har mange kg du vil gå ned ville jeg heller prøvd å holde meg unna juice i hverdagen og evt ha det til helgefrokosten eller noe sånt bare om det er viktig for deg. Etter å ha sett på kaloriinnholdet i endel forskjellige juicer har jeg kuttet det helt ut... Ta deg en tur på butikken å se på hvilke av de du liker som har minst kcal i seg da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Takk for svar :-) Men nå tenker jeg ikke kun på kcal innhold, men også hvorvidt det er mye næring i forhold til kcal. Drikke må jeg jo uansett ha, så om det kommer fra melk eller juice, til ett måltid om dagen håper jeg skal gå bra :-) Jeg fant en test som viste at Mana og Tropicana kommer godt utav det, så jeg kommer nok til å drikke dette av og til, om ikke hver eneste dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Tine sunniva 100% juice er ikke tilsatt sukker. Skal du få i deg mest C vitaminer også, så tar du den med fruktkjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Du kan også spe ut juicen med iskaldt vann for å minske på kaloriene men allikevel holde på litt smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå