heihei_75 Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Noen som vet om det finnes profesjonelle tjenester i f.eks. Sverige eller Danmark som fungerer som videresendingstjenester for pakker? Med dette mener jeg altså at man bestiller noe i en nettbutikk (som ikke leverer direkte til Norge), ber de sende det til en videresendingstjeneste i Sverige/Danmark som deretter sender pakken til meg i Norge på min adresse her? Det hadde jo vært strålende... men vet ikke om det finnes noe sånt som er trygt og fungerer i praksis. Jeg har helt forelsket meg i Coast sin nettbutikk... og de leverer ikke til Norge. Vet de har butikker i Oslo, men de er ofte utplukket for størrelser og har ikke riktig alt som ligger ute på nettet heller. Vet også at Mexx har egen nettbutikk som ikke leverer til Norge.
Gjest Fable Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 "Det er heller ikke alle nettbutikker som sender til Norge, men du kan likevel få varen sendt hjem til deg uten problemer. Du kan for eksempel bruke fraktselskapet jetcarrier.com. Da bestiller du en pakke fra en nettbutikk som ikke vil sende til Norge, og oppgir JetCarriers adresse. Så videresender de pakken til Norge. " 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå