AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har klikk laminat som noen jeg kjenner la for meg. Jeg leier en leilighet og nå skal jeg flytte. Hvordan tar jeg av klikklaminaten igjen? Det står mye på nettet hvordan man tar på klikk laminat men ingenting om hvordan man tar det av. Noe redskaper jeg kan ha og bruke. ? Kan jeg bruke klikk laminaten om igjen? Hvis jeg tar den med meg og klikker neste sted jeg bor?
Gjest Tirkes Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Er sånt noe man har lov å ta med seg? Er ikke det noe som hører leiligheten til på samme måte som andre fastmonterte ting? Sånn ellers så ville jeg fjernet gulvlisten i den enden der siste laminaten ble lagt, der er kanskje noen liten glippe å starte med. Men tror de er forbant vanskelige å løsne, i og med at de er designet til å smekke på plass. 1
Margrethe86 Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Jeg skjønner det slik at leieboer har lagt laminat for egne penger, over et gulvbelegg e.l.? Det er ikke noe problem å ta opp laminaten. Fjern lister først,og prøv å bøy litt på laminaten - da ser du fort hvor du skal begynne å demontere (der den er "levjen") Skal du legge samme laminat på en ny plass, bør du forsikre deg at denne typen enda selges (Den som er i gamle-leiligheten vil nok ikke passe i den nye..det blir mye svinn;) ). Du kan jo og spørre huseier om han er villig til å betale for utgiftene du har hatt? Tror det er den beste løsningen for alle parter egentlig
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Ja jeg har betalt for klikk laminaten selv og jeg fikk noen til å legge den for meg. Ikke huseieren. Jeg la laminat her fordi likte ikke gulvet her med en stygg farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå