Gå til innhold

Møte nettdate hjemme hos han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette vet jeg vel egentlig svaret på selv, men vil gjerne ha synspunkt. Skal møte en jeg har snakka en del med på nettet. Og han har invitert med hjem til seg selv. Dette er første gang vi møtes og jeg kjenner jo han ikke noe særlig. Er dette noe lurt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe lurt.

• Liker 4
Skrevet

ikke jeg heller, bedre å treffes offentlig de første gangene :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ren idioti, bare at han foreslår noe slikt synes jeg lukter en smule.

Hilsen ei som angrer at hun gjorde det :tristbla:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da foreslår jeg å heller møtes på cafe eller noe. Regner med at han bare ikke tenker over det på den måten, men er greit å være på den sikre siden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig lurt nei.

For det første så kan han jo være en psykopatisk seriemorder, selv om sjansen ikke akkurat er enorm. Det som det er større fare for er at han ikke akkurat er den han har utgitt seg for på den ene måten eller den andre. Møter du han for kaffe på en kafé så er det litt lettere å stikke når du merker at dere har null kjemi eller at han veier 50 kg mer og er 20 år eldre enn hva han sa han var.

En annen ting du bør være obs på er at å invitere hjem er synonymt med å be på sex for mange, de fleste vil vel iallefall ha denne muligheten vidåpen. Det går sikkert fint an å gå der og spise og så gå hjem, men du kan banne på at han prøver seg og at det blir litt klein stemning hvis du velger å avvise. Tar dere en kaffe ute så er det lettere å si at man vil vente når han ber deg med hjem.

Summa sumarum så ville jeg møtt en fyr hjemme hvis jeg a) var 100% sikker på hvem han var og b) var 100% sikker på at jeg ville ha sex med han.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ren idioti, bare at han foreslår noe slikt synes jeg lukter en smule.

Hilsen ei som angrer at hun gjorde det :tristbla:

Hva skjedde?

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke møte ham hjemme. Ikke på lenge. Kjenner flere som har brent seg på det.

Skrevet

Hørt noen som har gjort dette før, og endte i voldtekt.. Jaja, Bedre å møtes offentlig vil jeg si...

AnonymBruker
Skrevet

Var egentlig dumt av meg å i det hele tatt vurdere det :P Takk for innspill!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hjemme hos nettdaten min da vi møttes for første gang, og vi hadde pratet i flere uker på msn sammen først. Nå er det gått 7 mnd siden vi traff hverandre for første gang! Angrer ikke et sekund. :)

Men uansett, så burde man alltid møtes offentlig første gangen.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere første dater både hjemme oss meg, og hjemme hos den andre. Har vært helt uproblematisk, og vel så hyggelig så date på cafe etc. Synes ofte kommunikasjonen blir mye bedre uten masse forstyrrende elementer rundt.

Skrevet

Det er unødvendig risiko å ta. Møt heller offentlig, da har du mer kontroll på ting og kan blant mange fordeler dermed slappe av bedre også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte han hjemme hos meg første gang,og vi er gift nå - men jeg bodde ikke alene.

Høres veldig lite trygt ut.Lykke til på date uansett :)

Skrevet

Been there, done that....

Og det var ikke lurt!!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tror du visste svaret på innlegget ditt selv ts......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...